With you - Chapter 14

-Men Justin LÅT MIG VARA
-NEJ!!!!! SLUTA SKRIKA ÅT MIG. Jag började slå honom men han krmade bara om mig. Han var alldeles för stark så jag gav upp och slängde mig över hans axlar och sa
-Jag saknar dig

Justins perspektiv:

-Jag saknar dig också. Sen stod vi bara där och kramades. Jag hade verkligen saknat henne..! Jag fattar inte? Varför var jag alltid med Selina , Ryan , Jasmine och Chaz och aldrig snackade med Bella? Gud vad dum jag är. När vi hade slutat och kramas så gick Bella in på toaletten och sminkade om sig. Medans hon gjorde det så ringde jag Scotter.
-Jo bror
-Tja Justin whats up?
-Hehe inget eh jo jag undrar om du kan fixa en piknik till kl 8 ner vid ( orkar inte komma på nåt naman) stranden?
-Okey. Jag fixar det.
-Tack bror men jag måste dra Bella kommer. Kom ihåg en överaskning. Ciao
-Okej lungt hejdå.

När Bella kom ner så kollade hon fördesamt på mig men jag brydde mig inte utan gick upp till dom andra..! Men det konstiga var att Bella inte hängde med upp..!
-Men ska du inte hänga med? Frågade jag henne
-Nej gå du jag kan kolla på tv här nere sa hon lite ledset
-Nej kom nu sa jag
-Nej men mitt favorit program är på nu så hejdå.
-Jaja okej sa jag och gick upp.
När jag kom upp så satt alla i min säng och tydligen hade hört oss för alla satt med munarna öppna.
-Ja ni hörde oss så stäng igen munarna
-Wow sa alla i kör.
-Ja vad ska vi göra?
-Jag vet inte. Hmm spela xbox?
-Ja det gör vi sa alla fast det lätt väldigt roligt eftersom alla inte sa det sammtidigt.

Bellas perspektiv:

Det var igentligen inte mitt favorit program men jag sa så bara för att se om han skulle säga typ okej ska jag be dom komma ner? eller nåt liknande men han sa bara Jaja okej och sen gick upp. Tönt..!
Jag tog upp min mobil och körde lite dodule jump(?). Sen när jag hade klarat mitt rekord så avslutade jag. När jag öa ner mobilen så kännde jag att jag var hungrig. Jag gick upp till dom andra eller jag var på väg men då hörde jag att dom skrattade sen hörde jag Justin säga. ´Hahah synd att Bella missade detta haha´och sen tydligen så sa Ryan ´Jag vet men det hade inte varit lika roligt då´  ´hahah nej men nu fortsätter vi´

Jag sket i dom och gjorde min mat själv. Det fick bli makaroner och köttbullar. Sen så hörde jag fotsteg ner från trappan.
-Jaså kunde d inte frågat om vi ville ha? hörde jag Justin säga
-Nej för ni har ju det så himla kul utan mig sa jag och tog min mat och gick ut på balkongen och satte mig i solen. När jag var klar så gick jag in igen och diskade av minn talrik och gick sen mot hallen.
-Vart ska du då? Hörde jag Justin säga.
-Ut med några kompisar bara hejdå
-Men.. Mer han han inte säga försän jag hoppade in i min bil som jag hade hoss Justin och körde iväg mot stan. Jag gick in i lite olika affärer och hittade detta

            


     


Jag köpte allting och gick sen med två kassar med kläder till bilen. Jag öppnade bilen och " slängde " in kassarna i backluckan och gick sen och satte mig i förra sättet. När jag var på väg hem så såg jag Justin Chaz Ryan Jasmine och Selina. Jag vred ner bil rutan och satte på radion. Jag såg att Jasmine och Sofia gick lite längre bort. Dom blev jätte glada över att jag kom och sne så tänkte vi reta Justin och dom så vi åkte tillbaka och såg dom där. Så vi vred ner rutan igen och satte på högsta volym på radion och det var what the hell med Avril Lavigne. Jasmine och Sofia satte sig på fönstrerna ohc skrek skit högt och då märkte Justin och dom oss. Dom började springa efter oss men vi hade ju bil men ändå sen så kom Justin i fatt oss och då kom if you love me if ypu hates me you can take me baby baby och då stannade jag bilen och vi sänkte lite.
-Hahah fan vad kul detta var sa Jasmine
både jag och sofia skrattade.
-Vad håller ni på med frågade alla oss?
-Vadå vi har kul hurså? sa jag med lite kaxig röst
-Men hallå det där var ju fan farligt nästan skrek Ryan
-Jah och tror ni att vi bryr oss sa Sofia
-Ja eller hur jag får väll fan också ha kul eller? sen så satte sig Jasmine och Sofia säg upp på fönstrerna igen och jag började gasa
-Hejdå och ha så jävla fucking kul utan mig för jag har iallafall kul utan er och sen så satte vi på radion igen och då så var nästan låten slut, men vi var nästan framme hos Justin så vi han sjunga klart och ha kul medans låten spelades. Gud vad kul vi hade.

När vi kom hem så var klockan bara 4 så vi satte oss ner i soffan och skrattade eftersom vi hade det så himmla kul. Sen när typ klockan var 5 så bestämde vi oss för att kolla på en film. Det fick bli Titanic, när filmen nästan var slut så somnade vi. vi vaknade igen utav att vi hörde skratt komma från hallen. Vi kollade på klockan och den var 21.00. När vi kom ut till hallen så stod Ryan Jasmine Chaz Selina och Justin. Justin hållde i Selinas hand men när han fick se att jag kollade på det så släppte han och mimade " bara vänner "
-Jag tror ni får gå nu ni kan fan inte vara här hela jävla kvällen om ni tror det. Och specielt Selina kan väll gå.
-Nej dom får stanna om dom vill det är mtt hus jag bestämmer.
-Jasså okej ha så kul med din nya flickvänn då så är det slut mellan oss.
-kom Jasmine och Sofia vi drar hem till mig och ringer några andra killkompisar.
-Yeah Bella is back sa Jasmine och vi började skratta. Vi tog mina saker och det sista jag gjorde var att peka finger mot Justin. Jag fattar inte att han sumpade det igen när vi äntligen hade blivit sams igen så kommer jävla Selina och förstör allt. När jag satte mig i bilen så kom Justin ur springades och knackade på fönstret. Jag kollade på Jasmine och Sofia med " ska jag gå ut ? ' blicken och båda nickade. Jag gick ut och ställde mig framför honom.

-Vad är det?
-Jsg och Selina är inte tillsammans vi är bara vänner
-Jaså okej så ska jag håla en annan killes hand och sen släppa den när du kollar och säga bara vänner elelr vad?
-Nej det sa jag inte men jag vill ha dig tillbaka
-Justin du har fan sumpat detta 2 gånger under 1 vecka. när vi äntligen blev sams så kommer Selina och dom in i det hella sa jag med gråten i halsen. Sen så kunde jag inte hålla mig jag satte mig ner och grät. Justin satte sig brevid mig och kramade mig. när jag ställde mig upp igen så gick jag in i bilen igen och gasade för fullt hem till mig.
-Gumman vi fins alltid för dig bara så du vet sa Jasmine.
-Jag vet och jag är glad över att det är vi tre igen.

Oj ja dom hade ju blivit sams men ja vad kommer hända nu då?? :O kommentera <333 Puss johanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0