With you - Chapter 15

-Justin du har fan sumpat detta 2 gånger under 1 vecka. när vi äntligen blev sams så kommer Selina och dom in i det hella sa jag med gråten i halsen. Sen så kunde jag inte hålla mig jag satte mig ner och grät. Justin satte sig brevid mig och kramade mig. när jag ställde mig upp igen så gick jag in i bilen igen och gasade för fullt hem till mig.
-Gumman vi fins alltid för dig bara så du vet sa Jasmine.
-Jag vet och jag är glad över att det är vi tre igen.

Justins perspektiv:

Hon hade rätt, jag hade sumpat detta 2 gånger under bara 1 vecka. Och jag som skulle bjuda henne på den där middan. Fan tänk om jag hde sagt det till henne och så hade jag glömt det bara för att jag var med dom. Fan fan fan jag måste be scooter om ursäkt för att jag gjorde som jag gjorde. Jag ringde han , 1 singnal 2singnaler och
-Hej Justin
-Hrj scooter , ey du jag är ledsen över det igår.
-Ey det är lungt vi såg dig med Chaz och dom igår så vi bestämde att vi inte skulle göra något.
-Oh.. , okej men vi hörs
-Jao, men du glöm inte att du ska ha konsert snart och 4 interjuver
-Va? Okej hejdå
-Hejdå.

Jah hoppas det inte kommer några jobbiga frågor på interjuverna.

framspolnig 1 interjuvn.
( interjuvaren 
Justin )

-Så Justin välkomen
-
Hej Tack
-Så är det skönt att du har tagit ledigt några dagar nu?
-Ja, det var faktiskt välldigt skönt att vara hemma lite nu och få träffa kompisar och sånt.
-Ja, vi har ju set dig med Selena och Ryan och Chaz
-
Ja, jag har umgåts ganska mycket med dom nu under veckan.
-Vi har sett dig med en annan tjej som tydligen heter Bella Olsson. Vi har sett er kyssas och krams. Är det något på gång med er två?
-
Eh..! em.. jo vi var väll tillsammans men nu är vi bara vänner.
-Jaså? Okej , men då tackar vi väll för oss Hejdå
-
Hejdå.

När interjuvn var klar så åkte jag hem. Jag har inte pratat med Bella på 6 dagar nu. Jag saknar henne verkligen.

Bellas perspektiv:

Jag kollade lite på tv och till sist så stannade jag vid en interjuv. Jag blev välldigt förvånad över att det var Justin dom skulle interjuva. När jag såg han så fick jag en klump i magen. Jag hade inte pratat med han på¨6 dagar nu. För 1 månader sen så var jag en tjej från Atlanta som träffade Justin Bieber med mina två bästa kompisar. Och sen så blev jag och han tillsammans. OCh för 6 dagar sedan så gjorde vi slut elelr jag gjorde slut. Jag har umgåts med Jasmine och Sofia jätte mycket och snart börjar skolan igen eftersom det har varit sommarlov. När jag stängde av tv så ringde min mobil. Jag kolalde på skärmen och det stod Justin på. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag svarade bara och sa
-Hej Sofia
-Eh? det är Justin
-Oh jah vad vill du då sa jag med liten ledsen röst.
-Jag ville bara säga att... jag saknar dig
det sista sa han välldigt långt men jag kunde höra vad han sa. Så jag sa såhär
-Justin.. Jag saknar dig också men jag är inte redo för ett föhållande hallå kolla på dig. Jag är en tjej en helt vanlig tjej som bor i Atlanta , och du är en världkändis som åker runt hela världen. Vad ska jag göra om du åker iväg i typ 6 månader? jag klarar inte av det Justin det måste du fatta. Jag älskar dig fortfarande men du¨måste faktiskt bevisa att du känner likadant om nu skulle göra det..! Sen så la jag på. Jag visste inte vad jag skulle göra. Så jag gick upp på mitt rum och hämtade min dator. Sen så gick jag ner igen. När jag äntligen hade kommit in på datorn så gick jag in på Twitter. Jag hade väldigt många som följde mig. Och sen några hat brev. Men jag bryde mig inte om dom. Sen så kollade jag om Justin hade skrivit något och det hade han och jag kunde inte fatta att han gjorde detta.

Oj? Undra vad det är som står. Jag hinner inte skriva mer idag men det komemr ett inlägg lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0