With you - Chapter 16

Jag hade väldigt många som följde mig. Och sen några hat brev. Men jag bryde mig inte om dom. Sen så kollade jag om Justin hade skrivit något och det hade han och jag kunde inte fatta att han gjorde detta.

Bellas perspektiv:

Visst han kanske var sur men ändå fan avd jag hatar han nu det stod "Bella Olsson i hate you and don't call me again im with Selena now so BACK OFF!!!" Va? asså fyfan ta han nu fan ska jag ringa ändå. 1 singnal gick 2 singnaler och sen så svarade han

-Hej det är Justin
-Hej sa jag med en arg röst
-Vad är det frågade han mjukt
-Vadå vad är det visst jag ska inte störra dig mer, men stör inte mig heller så back off själv jag hatar dig också jävla beaver. Sen så la jag på.

Jag fattar inte hur han kunde. Jag ringde mamma och frågade vart hon var. Hon lätt ganska ledsen.
-Mamma vad är det
-Gumman jag är ledsen men vi ska flytta till L.A
-VA? SKA VI JAAAAAAAAAAa
-Oj jag trodde du ville stanna kavr i ATL?
-Det vill jag men jag orkar inte snacka om det nu mamma
-Justin eller hur?
-Mm men när åker vi?
-Vi åker om 9 dagar så börja packa.
-Okej hejdå mamma puss
-Hejdå gumman puss. Sedan lade vi på. Jag var jätte glad över att jag inte skulle få träffa beaver men jag var jätte ledsen för då kommer jag mista mina bästa vänner. Bäst att jag ringer dom. Jag ringde båda samtidigt och båda svara
-Hej Bella sa båda 2
-Hej sa jag med lite ledsen röst.
-Vad är det frågade sofia?
-Jag och Justin bråkade men det är inte det
-Va fan för han men vad är det då? frågade Jasmine
-Jag.. Jag.. jag nu kunde jga inte hålla inne mina tårar
-Gumman vi kommer till dig är det okej om vi tar med några vänner?
-Eh.. heh aa visst men men men vilka?
-Det får du se då gumman vi kommer om 5 hejdå
-okej hejdå sa jag mellan snyftnigarna (?)

Efter 5 minuter så kom dom och själv klart hade dom tagit med Justin och Chaz och Ryan. Fan fast just nu brydde jag mig inte.
-Gumman vad har hänt frågade Jasmine?
-Det.. Det..Det är en sak kom. OCh ni 3 kan också komma in.
När vi kom till vardagsrummet så satte sig alla i soffan.
-Så Bella vad har hänt? frågade Chaz.
-Jag ska flytta till L.A och nu satte jag mina händer framför ansiktet och knäna upp.
-VA? sa alla, och jag hörde att alla hade gråten i halsen.
När jag kollade upp så såg jag att alla kollade ner på sina händer och grät. Till och med Justin. Och han som sa att jag inte skulle störa fan ta honom. Jag tog upp min dator som jag hade brevid mig. Sen så loggade jag in på twitter och skrev I moving to L.A i gonna to miss @Jasminebrow , @Sofiaspears , @Chazsomers , Ryanbutler and @Justinbieber.

Justin kolla han kollade på mig och sen så kom han. Jag trök på hans profil och visade vad han hade skrivit.
-Bella det där har jag inte skrivit.
-Men du var ju med Selena då.
-Ja men jag har inte skrivit det.
-Nej nej men jag vet inte vad jag ska tro..!
Sen så gick han till Ryan och Chaz och viskade nånting. Sen så gick dom till tjejerna och viskade nånting. Men inte till mig nej nej jaja. Just nu så bryr jag mig inte.

Justins perspektiv:

Efter Bella hade ringt så var jag med Selena. Hon hade hålt på med min mobil ganska länge. Sen så gick hon hem. Hon såg ganska glad ut när hon gick mot dörren. När hon hade gott så ringde Ryan mig och frågade om vi skulle dra till Bella. Jag ville ju träffa henne så jag sa okej. När vi kom dit så vad hon jötte ledsen efter en stund så svarade hon varför hon skulle flytta , flytta till L.A.
Alla var ganska tysta. Sen efter en stund så tog Bella upp dtaorn och sa att jag skulle komma. När jag gick till henne så pekade hon på skärmen och där stod det att jag hade skrivit "Bella Olsson i hate you and don't call me again im with Selena now so BACK OFF!!!"
jag sa såhär:
-Bella det där har inte jag skrivit.
-Men du var ju med Selena då sa hon.
-Ja men jag har inte skrivit det. Sa jag eftersom jag inte hade det
-Nej nej men jag vet inte vad jag ska tro...!
Jag gick där ifrån och viskade till Ryan och Chaz att vi skuller ordna en överasknings fest och att vi inte fick säga nånting. Sen så viskade dom det till dom andra två tjejerna.
Detta skulle bli kul.
-Men Bella när åker du? 'Frågade Jasmine som hon tydligen hete
-Om 9 dagar så behöver lite hjälp men det är en kille som inte får komma in för det är så pinsamt, för jag ahr väldigt mpnga afficher på han.
Haahaha alla började skratta och jag tror det var jag hon ahde på väggen. När vi gick in så ja hon hade inte lite affischer heller.
Alla började skratta och sen så sa hon
-Om ni tycker detta är mycket så ska ni dra hem till dom två och pekade på Sofia och Jasmine.
När vi hade packat allt så var det bara 3 dagar kvar tills hon skulle åka.

Bellas perspektiv:

När vi hade packat allt så sa jag atck för hjälpen och sen så var det bara 3 dagar kvar tills jag skulle åka. Jasmine och Sofia var så himla ledsna och det var jag med så vi åkte ner till stan och dom köpte väldigt fina kläder och dom sa att jag skulle köpa något fint så jag köppte detta

 
och sen så åkte vi till en som skulle sminka oss varför fattade jag inte. Jag såg ut så här vid ögonen

 
Och nu så åkte vi hem. Trodde jag. När vi stannade vid ett annat hus. Det såg ut som Usher's hus. Och när vi kom in kunde jag inte tro mina ögon.

Kommenter :)<3 ni får mer ikväll. <3 puss


Kommentarer
Postat av: emmaandersson

skulle bli jätte glad om du ville medverka i dagens blogg! :D

http://eeeemmmmaaaas.blogg.se/2011/april/lordag-dagens-blogg.html#comment

2011-04-02 @ 17:07:27
URL: http://eeeemmmmaaaas.blogg.se/
Postat av: fatbardha

Hejhej:)

Kika gärna in på våran Justin Bieberblogg för då blir vi sjukt glada:)

Följ den också via bloglovin för dom blir vi ännu gladare:)

Gilla den också via Facebook:)

http://www.facebook.com/#!/pages/thefanofjustinbieberbloggse/127427377322712

//kram

Är ni intresserade av länbyten så är det bara att skicka svaret i en kommentar eller maila:)

//kram

2011-04-02 @ 20:12:46
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0