With you - Chapter 17

Och nu så åkte vi hem. Trodde jag. När vi stannade vid ett annat hus. Det såg ut som Usher's hus. Och när vi kom in kunde jag inte tro mina ögon.

Bellas perpsktiv:

Det var skit fint. Jag kunde inte beskriva hur jävla fint det var. Jag stog där med munen öppen tills Justin kom och stängde den.
-Så vad tycker du?
-Vad..vad.VAD JAG TYCKER?? DET ÄR FAN SKIT FINT JU!!!!!!!!! TACK ALLA.
alla bara skrattade och sen så började jag skratta. Vi hade jätte kul på festen. Jag såg några kändisar där också som katy perry, Sean kingston , Selena Gomez , och många fler. Jag blev lite sur eftersom Justin tydligen hade bjudit henne. Och nu står han bara där och snackar med henne kul. Jag satte mig bakom han och beställde en strawberry drink. Han hade inte märkt att jag hade satt mig där fast han hade fått ögonkontakt med mig på vägen ditt. Jag brydde mig inte utan satt där och hade tråkigt. Sen kom Jasmine och Sofia och frågade vad som hade hänt. Jag pekade bara på dom framför mig och då fattade dom
-kom och ha kul med oss. Låt han se att du kan ha kul utan honom.
-Okej kommer
viskade jag tillbaka.
Vi gick ut på dans golvet och hade jätte kul. Jag kände Justins blickar på mig hela tiden men jag brydde mig inte.
När festen var slut så var det bara jag , Ryan , Chaz , Jasmine och Sofia kvar. Justin hade stuckit med Selena någonstans och säkert hånglar som dom har gjort under den senaste tiden dom har varit på festen. Han har inte sagt ett enda ord till mig på hela festen. När vi var klara med allt då kunde han dyka upp.
-Hej. ingen sa något.
-Hallå vad är det frågade han sen.
-Ja du lovade att du skulle hjälpa till fast istället så hånglar du på en fest med Selena Gomez när ditt ex ska flytta till L.A och inte har snackat med henne undre hela jävla festen. Sa Jasmine.
-Förlåt...
-Är det de enda du får fram eller sa Cha och gick. Och alla andra följde efter till och med jag. När njag gick för bi så tog han tag i min arm. Jag kolalde bara besviket på honom och sa.
-Hur kunde du svika dina bästa vänenr och mig?
Han sa inget utan bara släppte mig och lät mig gå. När vi hade gott en bit så hörde vi att någon sprang efter och det var Justin som hade tårar i ögonen och bara sprang förbi. Chaz och Ryan sa.
-Onej detta kan sluta illa kom.
Vi tjejer tog av oss klackskorna och sprang efter.
När han hade stannat så stog han framför en dörr. Vi gömde oss bakom en buske och kollade på vem han var hos. Och då såg vi att han hade sprugit till Selena. Vi hörde dom prata lite och då sa dom.
( Selena Justin )
´-Hej sötnos
-
Hej sötis.
-Vad gör du här?
-
Ville snacka med dig.
-Visst kom in.
Sen så hörde vi inte något mer.

Framspolnig Bella åker till L.A

Idag så skulle jag åka till L.A , Jag komemr sakna alla förutom Justin och Selena. Dom verkade vara tillsammans för han har varit med henne dom här 3 sista dagarna med henne och inte med mig. Men ajg hade ju andra vänner. Dom följde med mig till flygplatsen. Jag mamma och pappa och min lillebror som snart ska föddas chekade in. Jag hade jätte kul med mina vänenr. Men när vi hörde att planet till L.A skulle åka snart så blev alla ledsna. Jag kramade om alla. Förutom 1 och det var Justin för han var inte ens här. När jag satt på planet fick jag ett sms och det var från Justin.
Hej förlåt att jag inte kunde komma men kommer sakna dig jätte mycket. Ska ringa dig varje dag. / kram Justin. Jsg svarade och skrev
Mm. Jag märkte det. Du kan vara med Selena men inte säga hejdå till ditt ex när hon ska flyga till L.A och inte komemr tillbaka. Och inte är med henne dom 3 dom 3 sista DAGARNA BARA FÖR ATT DU ÄR MED HENNE!!!!!

jag fick ett svar och där stod det.

Jag .. jag vet förlåt men..!

Men vadå? Nej juste.

Sen så la jag ner den. När vi var framme så tog vi våra väskor och åkte till vårt hus.

( Det är nåt konstigt med min dator så kan inte läggs upp bilder men huset är STORT och hon har en walk in closet och hennes rum är svart och väldig mysigt emd en brasa och massor av ljus)

Jag tog mina väskor och lämna dom i rummet.

7 Veckor senare
Justins perspektiv:

Under doma 7 Veckorna som har gott har jag tänkt på en person och det är Bella. Jag fattade inte att jag kunde vara så himmla dum. Jag tänker på henne varje dag. Och jag står inte ut längre. Jag hade ställt in några interjuver för att jag ahde mått så dåligt. Chaz och dom andra börjar jag bli kompisar med igen. Dom tröstar mig mend et hjälper inte. Jag vill veta hur hon mår , vad hon gör , hur det är i L.A. Snart ska jag till New york och ha en konsert. Själv klart så ska Jasmine , Sofia , Chaz och Ryan med. Detta kommer iallafall bli lite roligare när dom ska med.

När vi satt i bussen till New york så hade vi skit kul. Jag har aldrig haft så här kul på skit länge. Jag saknade verkligen dom. Men jag saknar Bella också. Jag har pratat med henne i smyg så att dom andra inte skulle höra. När klockan blev mycket satt jag uppe och messade med Bella.

Hur är det i L.A?

Det är bra fast jag saknar er jätte mycket.

Vi saknar dig också

Det verkar inte så?

Vadå vad menar du?

Jag har ringt Jasmine och Sofia varje dag men dom har inte svarat.

Aj jag kan ta ett snack med dom om du vill?

Men då komemr dom ju fatta att du har snackat med mig.

Nej jag kan säga att jag har kollat deras mobiler.

Okej gör det men jag måste sova nu godnatt

Godnatt

Nästa morgon vaknade jag runt 10 och alla andra var redan uppe. Jag gick ut och satte mig vid köksbordet och åt frukost med dom och då frågade jag

-Varför har inte ni svarat när Bella har ringt?
-Hur vet du att hon har ringt oss frågade Jasmine och såg välldigt orolig ut.
-För jag skulle se om ni hade några spel på mobilen och då såg jag att ni hade ganska många missade samtal.
-Men vi vill inte prata med henne för att vi komemr bara börja gråta när vi komemr höra hennes röst. Sa Sofia.
-Ja för vi saknar henne jätte mycket.
-Okej jag bara undrade förlåt.
-Det gör inget.

Bellas perspektiv:

När jag vaknade i morse så kollade jag på klockan och såg att den var 11. Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag gick ner till mamma och pappa och till min ny födda lille bror som kom i går kväll typ kl 23:00. Jag gick till kylskåpet och kollade om pappa hade handlat och det hade han. Jag tog fram filen och flingor och sen ett glas apelsin juise. Jag har väntat i flera timmar på att Justin eller någon annan skulle ringa mig men ingen har gjort det. Jag satt och spelade på en låt som Justin hade skrivit

 http://www.youtube.com/watch?v=W5IGcSpqdco&feature=related

Jag satt och väntade i flera timmar men ingen hade ringt. Tänk om dom hade glömt mig för alltid?

Oj nej det tror jag inte eller? tycker ganska synd om Bella nu. Men förlåt att det typ var Bellas perspektiv hela tiden men jag kom inte på något som skulle kunna hända med Justins perspektiv så det var därför emn ja K-O-M-M-E-N-T-E-R-A  puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0