With you - Chapter 18

Jag satt och väntade i flera timmar men ingen hade ringt. Tänk om dom hade glömt mig för alltid?

Justins perspektiv:

Vi hade det jätte kul i Ny york. Det var fantastiskt. *Jag hade några konserter där också och alla fansen var helt underbara. När det var OLLG så kom Bella upp hela tiden. Jag fattar inte varför jag inte har ringt.

-Hej , Justin
-Eh aa? Svarade jag och kollade bak och där stod Selena.
-Jo jag undrar om jag skulle kunna få snacka med dig?
-Eh..! aa vad är det?
-Jo jag ser att du är ganska ledsen och jag kanske kunde muntra upp dig lite?
-Ja det skulle behövas men jag behöver lite tid att..! Mer han jag inte säga försän hon kysste mig.
 Jag backade undan och sa
-Jag älskar fortfarande Bella.
-Jag förstår men ändå. Hon är inte här eller hur?
-Nej men det inbär inte att jag ska kyssa vem som hälst. Sa jag lite irriterat
-Men är lilla bieber sur nu?
-Nej men hejdå. Sa jag och gick iväg. Imorgon skulle vi åka hem. Vi skulle bara vara här över helgen igentligen men vi var här i 2 veckor. Jag letade upp Jasmine sofia ryan och Cahz och jag hittade dom. Dom såg väldigt nere ut.
-Hy , vad har hänt?
-Hej , vi har inte snackat med Bella på 2 veckor. Och vi som skulle hålla kontakten med henne. sa Ryan.
-Gud va dumma vi är sa chaz
-Men ring henne då'?
-Men hon skulle inte svara. Hon är säkert ledsen eller nåt. Vi lovade henne Sa jasmine ohc Sofia.
-Men jag tror att hon blir mycket gladare om ni försöker nå henne. Då vet hon  att ni finns.
-Du har rätt Justin vi ringer sa Chaz och tog upp mobilen och slog hennes nummer och satte på högtalaren.

Bellas perspektiv:

Jag har inte ätit jag har inte drukit jag har inte varit i skolan jag har bara varit hemma och tänkt om dom ska ringa eller inte. I 2 veckor. Jag saknar dom otroligt mycket. Imon skulle vi till Atlanta igen för att träffa mormor och morfar. Det skulle bli kul att träffa dom igen. Fast jag är lite orolig över att Justin och dom ska se mig. Jag hade fått lite nya kompisar men dom var inte lika bra som dom jag hade i Atlanta. Dom ringer mig varje dag och frågar varför jag inte är i skolan. Jag förklarar att jag är sjuk fast jag inte är det. Domm har till och med hälast på men jag sa bara att jag mådde ganska dåligt så jag kunde inte prata. Mamma och Pappa och min lillebror är antingen på jobbet eller hos dag mamman. Dom har pratat med mig och säger att jag måste äta. Men jag har bara jätt dom samma svar att jag inte är hungrig eller nåt annat. Nu hörde jag någon komma in i huset. Antadligen mamma. Jag ställde mig upp och gick ner. När jag kom ner så var Mamma där med Leo ( min lillebror). När jag kom ner så sa hon.
-Hej gumman , hur mår du?
-Hej mamma , sådär saknaden är jätte stor. Dom har inte ringt eller något.
-Nww gumman kom är sa hon och sträckte fram armarna. Jag kramade hårt i mamma. När vi hade ståt där ett tag så släppte jag henne och sprang upp på mitt rum. När jag skulle sätta mig i sängen så ringde mobilen. Jag tänkte att det skulle vara Linnéa och Clara men jag brydde mig inte utan svarade utan att kolla.
-Hej det är Bella.
-Hej Bella.
-Vem är det? frågade jag.
-Det är vi?
-Eh? okej vilka vi?
-Chaz ryan Jasmine Sofia och Justin.
-Jaså efter 2 veckor kan ni ringa jah tack för den.
-Vadå? Vi vet inte hur vi skulle kunna ringa dig eller smsa.
-Vi liksom visst inte vad vi skulle säga.
-Och det vet ni nu? Det var tystb så jag sa.
-Nej exakt det är pågrund av er jag inte har ätit nåt drukit nåt gott till skolan och inte ens varit ute när det har varit som varmast. Fattar inte ni hur mycket jag har saknat er? Nej tydligen så gör ni inte det eftersom ni inte HAR RINGT!!!!!. Skrek jag.
-Men vi ringer ju nu. Och vi ville be om..
-Be om förlåtelse? avbröt jag han.
-Jah men jag gotar inte den eftersom ni är så jävla falska vänner. Sa jag och la på. Jag var glad över att dom ringde men jag kunde inte förlåta dom. Dom har inte ens ringt eller nånting. Mamma avbröt mig i tankarna och sa att det var mat. Jag gick ner och nu kännde jag hur hungrig jag var. Jag åt minst tio portioner. Och drack minst tio liter vatten.
-Bella har du packat allting nu? Frågade mamma när jag satt i vardagsrummet.
-Eh..! aa det har jag svarade jag tillbaka.
-Vi åker om en halvtimme
-Va? Men skulle inte vi åka imorgon?
-Jo men vi ändrade.
-Eh..! Jah jaja jag gör iordnig mig då. Jag gick upp på mitt rum och in i min walk-in-closert. Jag rotade fram lite kläder och det fick bli ett vitt linne med ett par jeans och en svart koffta över. Jag gick ner till hallen och satte på mig mina vitta converse. Jag struntade i sminket. När jag gick in i bilen så hade mamma och pappa och Leo satt sig och packat allting. Jag låste dörren och sedan så åkte vi mot flygplatsen. När vi kom ditt så hade vi jätte brotton för att vi skulle åka 14:55 och klockan var 14:40. Vi sprang ditt där vi skulle väga våra väskor och sedan gick vi till planet. När vi letade efter våra platser så såg jag 4 personer som jag kännde igen men jag brydde mig inte utan gick och satte mig eftersom mamma hade hittat platserna. Resan tog inte så lång tid som jag trodde att den skulle ta. När vi klev ut ur flygplanet så hämtade vi våra väskor. Det tog lite tid men till slut så hittade vi alla väskorna och gick mot en taxi.
-Vart ska ni? frågade taxi shafören.
-Vi ska till ( årkar inte komma på ) Sa mamma och han började köra iväg.
När vi kom till mormor så stod det en svart range rover. Men jag tänkte att det bara var några gäster som hade kommit. Men när jag kom in i huset så stod dom där. Alla 5

Oj. Hhaha undrar vilka det kan vara?? ;) nej skoja bara men ni får snart ett till Chapter :)<3 och förlåt så mkt för att jag inte har uppdaterat pga data förbjud:( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0