With you - Chapter 19

-Vi ska till ( årkar inte komma på ) Sa mamma och han började köra iväg.
När vi kom till mormor så stod det en svart range rover. Men jag tänkte att det bara var några gäster som hade kommit. Men när jag kom in i huset så stod dom där. Alla 6

Justins perspektiv:

Igentligen så skulle vi åka imorgon men vi fick ta flyget hem tidigare. När vi skulle byta plan så skulle vi mellan landa i La. Vi var inte så rädda för att träffa Bella eftersom hon skulle åka i morgon. När vi satte oss i flygplanet så såg vi elelr jag såg en tjej som jag kännde igen men jag brydde mig inte. När vi landade så fans det fans som väntade på mig. Haha det var skit galet. Men när nästan alla hade fått en autograf så var vi tvugna att gå. När vi satte oss i min bil och körde iväg så körde vi inte hem.
-Hy. Vart ska vi? Frågade vi Catline som hämtade oss eftersom hon hade åkt hem tidigare.
-Vi ska till mammas kompisar eller ja dom är gamla bara så ni vet. Dom har ett barnbarn också som var i vår ålder. Hon skulle komma hem idag.
-Okej. sa jag.
-Hoppas hon är snygg sa Ryan och Chaz och dom gjorde sitt lilla handslag.
När vi kom ditt så parkerade vi och sen så gick vi in. Vi hälsade och sen när vi hade pratat ett tag så kom hon som vi hade väntat på men vänta är inte det där? Nej eller va vänta lite BELLA??
Vi kollade på varandra och såg sen att hon kollade på oss med tårar i ögonen. Hon sprang upp till övervånignen och vi följde efter. När vi kom upp så såg vi att en dörr var öppen. Och sen så hörde vi snyftnigar där ifrån. Vi gick in långsamt och där låg hon i sin säng och grät. Jag satte mig på säng kanten och vinkade hitt dom andra. Konstigt att Jasmine och Sofia inte sa något.
-Hej frågade jag lite försiktigt. Innan jag visste ordet av det så kastade hon sig över mig och gav mig en hård kram. Jag besvaraden coh hon viska i mitt öra. Jag har saknat dig Justin. Jag viskade tillbaka. Jag har saknat dig också. När hon hade släppt taget så frågade Ryan en dum fråga.
-Varför förlåter du honom och inte oss? Och gjorde en sån där rund ring som små änglar.
-Därför han kanske har pratat med mig som inte ni har gjort. Hurså? och va fan gör ni här?
-Justin? Sa alla och kollade på mig. Jag flinade bara och sen så berättade Catlin att vi skulle träffa på hennes mammas kompisar eller ja.
-Jah? Men Jasmie och Sofia visste ju att min mormor och morfar bodde är så varför sa ni inget för och varför har ni inte ringt?
-Jo för att vi visste inte att det var här vi trodde att det var andra huset och vi klarar inte av att prata med dig. sa Jasmine
-Varför då? frågade Bella
-För att när vi hör din röst så stack det till i bröstet vi klarar det inte. Vår saknad är för stor för att klara av det. Varje gång vi fick ett sms av dig så bröt vi ihop fråga Chaz och Ryan. Sa Sofia.
Bella kollade på Ryan och Chaz och båda nickade.
-Jag..jag fattar inte? Varför sa ni inget för? Och varför ringde inte ni då? Frågade Bella och pekade på Ryan coh Chaz.
-Vi sa inget eftersom vi inte hade chansen. OCh dom två ringde inte för att dom kännde likadant. Justin var den enda och nu kan man ju fatta varför sa Sofia och kollade lite surt på mig.
-Men ni ville juu inte prata med henne och så fort man typ sa hennes namn så typ bröt ni ihop och jag ville inte se er så ledsna så därför sa jag inget.

Bellas perspekiv:

Nww. Justin är så söt men jag fattar inte . Ofta dom var så ledsna? Jag ställde mig upp och kramade dom alla 5 samtidigt. När vi hade pratat ett tag så kom mamma upp och frågade om vi ville ha nåt att äta? Alla sprang ner till köket och huggde in maten. Det var så himmla gott. När alla hade ätit så gick vi ut. När vi kom ut så var det jätte varmt. Vi gick ner till stranden och bara satt där och pratade. Sen bestämmde vi oss för att göra sanning eller konsekvens. Ryan började och frågade Justin eftersom vi inte hade någon flaska.
-Justin sanning eller konsekvens?
-Sanning sa Justin.
-Okej. Har du fortfarande kännslor för Bella?
-Eh.. hehe aa det har jag.
Alla började busvissla och både jag och Justin satt där och rodnade.
Sen var det Justins tur. Han frågade Sofia
-Sanning eller konsekvens?
-Sanning
-Okej är du och Ryan tillsammans?
-Hehhe ja det är vi. Sorry baby men jag måste berätta och sen så kysstes dom. Nu var det jag och Bella som inte rodnade.
Nu var det Sofias tur och hon frågade Jasmine
-Sanning eller konskvens?
-Sanning
-Okej är det sant att du och Chaz är tillsammans?
-Ja det är det sa hon och kysste honom på kinden.
-Okej min tur skrek Jasmien och frågade mig.
-Sanning eller konsekvens?
-Konsekvens , för jag är moddigare en er och inte tar sanning och sen blinckade jag.
-Okej du ska hångla med Justin i 60 sekunder.
-Okej. Jag böjde mig mot honom och började hångla med honom. Det känndes skänt att ha hans läppar mot mina igen. Jag har verkligen saknat dom läpparna. När vi hade hånglat klart så frågade Justin om han fick säga en sak alla sa ja och han frågade mig
-Vill du bli min shawty?

Vad ska hon säga? Hur kommer hon reagera? Hur kommer dom andra reagera?? ja det får ni se i nästa Chapter<3 puss johanna<3 kommentera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0