With you - Chapter 20

-Okej. Jag böjde mig mot honom och började hångla med honom. Det känndes skänt att ha hans läppar mot mina igen. Jag har verkligen saknat dom läpparna. När vi hade hånglat klart så frågade Justin om han fick säga en sak alla sa ja och han frågade mig
-Vill du bli min shawty?

Bellas perspektiv:

Jag bara satt där som ett fån. Jag visste inte vad jag skulle göra. Ville an attd et skulle bli vi igen? Alla andra satt med munnarna öppna.
-Ja det vill jag. Sa jag
-Va? Sa han och jag såg hur han log.
-Ja jag vill bli din shawty igen. Sen så böjde jag mig fram och kysste honom.
Alla andra bara klappade händerna och busvislade. Jag rodnade lite och det såg dom för alla sa
-Nww Bella inte ska du rodna?
Hahha jag kunde nästan inte hålla mig för skratt. Det gick typ inte. Men sen när jag ahde lugnat ner mig lite så kollade jag på klockan och hon var redan 23:00.
-Hy, klockan är liksom 23:00.
-Oj då sa Chaz
-Ers ni kan säkert sova här eftersom mamma och dom inte har sagt något.
Vi började bädda för dom inne i gäst rummet. Men såklart så skulle jag och Justin dela säng:P.
När klockan närmade sig 00:00 så frågade jag Justin en sak
-Jo du Justin vad liksom kommer hände sen?
-Vad menar du älskling?
-Jo asså jag stannar ju här i 2 veckor och ni stannar väll inte så länge och sne så ska ju du på turné och allt hur ska detta funka?
-Jaså.. jag vet inte du kanske kan följa med någon gång och sen så ska vi ju ringa varandra messa skypa och göra allt för att nå varandra. Jag lovar.
När han sa jag lovar så hög det till. Jag vet inte varför men det känns som om man lovar nånting så kommer man ändå intee hålla det man lovat. Tänk om han gör det samma. Tänka om han inte ringer?
-Okej men godnatt älskling sa jag och pussade han på munnen.
Han besvarade den och sa.
-Godnatt och sen så fick jag en arm runt mig.

Justins perspektiv:

När jag vaknade nästa morgon så log Bella fortfarande och sov. Jag gick ner och började göra frukost. Det fick bli som en liten buffé. Mackor , fil , ägg m bacon , smör , skinka , leverpastej , juise(?) allt fanns där på bordet. När jag gick upp igen så log hon fortfarande och sov. Jag kollade fort på min mobil och skulle se om jag hade fått ett sms eller några missadesamtal. Jag såg att jag hade fått ett sms och det var från Selena. Det stod " Jag komemr berätta för Bella att du kysste mig fast det var jag som kysste dig. Du är min och vi ska ha en rolig natt tillsammans fast du inte vill. Ses klockan 00:00 puss sötnos<333" Wtf? Är hon parvers eller vad? Jag brydde mig inte utan gick och väckte alla och sa att frukosten var framme. När alla kom ner så fick dom en chock.
-Har sa Catlin
-Gjort sa Chaz
-Det sa Ryan
-ta? frågade Bella mig och jag bara nickade.
När alla hade ätit klart så kom hennes mormor och morfar och hennes mamma och pappa och fick göra sin egna frukost ;). När vi satt i soffan så sa jag att Chaz och Ryan skulle komma med ut till köket. Dom gjorde som jag sa och jag sa.
-Hallå kolla vad Selena skickade till mig. Sa jag och vissade smset.
-Wtf? så kan hon fan inte gör. Och du ska väll inte ditt? frågade Chaz
-Jag vet. Jo du vet jag ska ditt -.- . Såklart jag inte ska. Men va fan ska jag säga?
-Typ vissa smeset så kommer hon förstå. Sa Ryan
-Men hon kommer flippa. Och jag kommer förlora henne igen.
-Tja grabbar va snackar ni om? Och in kom Catlin.
-Ska jag? Frågade jag dom och dom nickade.
-Kolla vad Selena skrev till mig. Jag vet fan inte vad jag ska göra.
-Wtf? Är hon parvers eller. Asså vissa det för henne.
-Men hon kommer flippa.
-Okej men ge mig den.
-Va nej? Catlin NEJ!!!
-Okej sa hon och log och gav mig tillbaka den.
-Vad gör ni?
-Kolla själv sa jag och kastade mobilen till henne och sen gick ut med en hård smäll i ytterdörren.

Belals perspektiv:

Jag kollade på vad det stod och jag kännde hur ilskan steg.
-Fan ta henne jag ska fan gå ditt och slå ihjäl henne.
-Nej du stannar med oss. Sa Chaz.
-Hallå Justin vet inte vad han ska göra.
När han sa så trodde jag att Justin inte visste om han skulle gå ditt eller inte. Fast jag tror att han inte skulle det. Eller jag hoppas inte det iallafall.
-Hallå vi går ut till Justin och pratar med han sa Chaz och vi gick ut till verandan där han satt.
-Hej Justin jag förstår om du typ inte vet vad du ska göra men jag är inte sur.
-Va? Är du inte?
-Nej. Hallå det var hon som kysste dig inte du som kysste henne.
-Men ajg vet inte vad jag ska göra.
-Vadå så du har två altenativ? Eller vadå sa jag och höjde ögonbrynet och han kollade oroligt på mig.
-Nej eller jo asså jag vet inte vad. Jag ska inte gå ditt om du tror det.
-Nej bäst för dig.
-Men vad ska jag säga till henne?
-Justin? Vet du inte vad du ska säga frågade Catlin?
-Nej? Sa han lite oroligt.
-Vadå det är ju uppenbarligen att man säger nej och säger att man har en flickvän.
-Ja men om jag säger det så kommer Jackob komma.
-Vem är Jackob?
-Det är Selenas typ mentor som Usher är för Justin. Sa Catline
-Men hallå så farlig kan han väll inte vara? Eller? Frågade Bella och alla kollade med oroliga blickar mot henne till och med jag.

Framspolning till kl: 00:00

Nu var det dags. Jag ahde smsat Selena att jag inte skulle komma. Catlin , Chaz , Jag , Ryan och Christian som hade kommit var oroliga utom Bella. Eftersom hon inte hade träffat honom. Nu knackade det på dörren och Bella öppnade.
-Hej
-Eh Hej sa Bella. Vi hörde dom prata och det lätt så här.
-Får jag komma in?
.Eh nej det får du inte. Och du får fan inte ta med dig Justin.
-Jag gör vad jag vill.
-Eh nej gör du fan inte
-Eh jo
.Nej sa jag sluta gå nu.
-Nej Och sen så såg vi han komma in.
-Justin kom hit NU!! Sa han lite stregt
- Nej jag ahr en flickvän jag går ingen stans
-Jo det gör du och tog tag i min arm. När jag kom ut i hallen så såg jag bella stå framför Dörren-
-Och vart ska du då Jackob.
-Jag ska gå ut med Justin.
-Du ska gå och jag vet exakt vart Justin inte ska gå.
-Vart frågade Jackob?
-Till Selena.
Wow jag fattade inte hur Bella kunde vara så modig. Jag älskar henne verkligen. När Jackob släppte mig och skulle gå ut så såg vi Selina stå där och sa
-Kom nu Justin så åker vi hem till mig.
-Nej jag går ingenstans.
-Nej men det gör du sa Bella och gick mot Selena.
-Du ska hålla dig borta från Justin fattar du?
-Eh.. Han är min och inte din.
-Där har du fel. Jag är hans flickvän och han ska ingenstans med dig.
-Jo så flytta.
-Nej om du rör han så blir det välldigt synd om dig fattar du?
-Oj var rädd jag blev hörde jag Selena säga.
-´Jackob ta honom
-Selena vet du vart Justin inte ska?
-Nej?
-Hem till dig och sen så gick hon där ifrån.

Hoppas ni gillade det. Sorry att jag inte har uppdaterat under dagen men har varit med en kompis så det var lite svårt. Men imon så ska jag försöka slägga in ett inlägg<3 puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0