With you - Chapter 21

-Nej om du rör han så blir det välldigt synd om dig fattar du?
-Oj var rädd jag blev hörde jag Selena säga.
-´Jackob ta honom
-Selena vet du vart Justin inte ska?
-Nej?
-Hem till dig och sen så gick hon där ifrån.

Bellas  perspektiv:

När jag gick där i från så gick jag i mot Justin  och kysste han och vi gick in. Han besvarade ju kyssen såklart ;). När vi var inne sa jag.
-Gud vad envis hon är
-Haha jag fattar inte att du sa sådär till Jackob var du inte rädd? Frågade Chaz
-Nej inte direkt hallå han må vara stor men inte så upp käftig.
-Hahah Bella du vet väll att Selena inte kommer sluta försen hon får vad hon vill ha? Sa catlin och kollade på mig med en allvarlig blick.
-Men det kommer väll inte vara så svårt eller? Sa jag och kollade mot dom med en osäker blick.
-Du när jag och Catlin var tillsammans så var hon också sån. Sa Justin
-Hon hållde på i flera veckor , jag kommer aldrig glömma hur hon gjorde fortsatte Catlin.
-Sluta säg så ni gör mig fan rädd nu. Sa jag med en liten ledsen min.
Alla var ganska trötta så vi gick in och la oss. Dom i sitt lilla rum och jag och Justin i mitt rum. När vi hade lagt oss ner så sa Justin:
-Det kanske är bäst att hon får det hon vill ha så slipper du bli så sårad som Catlin blev.
-Va? Vad menar du? frågade jag
-Jo asså Selena gjorde allt hon skickade arga bliebers på henne hon kystte mig framför kamror hon gjorde allt exakt allt för att få det hon ville. Hon lyckades till slut och sen så skulle jag åka iväg så jag och Catlin gjorde slut.
-Men så om hon får det hon vill ha nnu så lämnar hon oss?
-Jag tror det vi kan ju messa och kolla?
-Okej gör det. Han tog upp mobilen och skickade ett sms där det stod
Om du får det du vill ha nu lämnar du oss i fred då?  Vi fick fort ett sms tillbaka där det stod

Jag antar det.

Okej va bra men då får du den imon kl 8 hejdå.

Okej ses

När jag och Justin pratat en stund så kännde jag hur ögonlocken blev tygre och tygre och jag somnade med hans arm runt mig.

Hej förlot för en sån kort men jag måste göra iodning mig till skolan men nu fick ni lite av Bellas perspektiv:) <3 Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0