With you - Chapter 22

När jag och Justin pratat en stund så kännde jag hur ögonlocken blev tygre och tygre och jag somnade med hans arm runt mig.

Justins perspektiv:

Nästa morgon vaknade jag före Bella. Jag pussade henne på pannan och gick sen in till duschen. När jag hade duschat klart så kollade jag på Bella och där låg hon och fortfarande sov. Nu är det nog dax att väcka lilla Bella tänkte jag och eftersom jag inte hade fönat håret så hade jag fortfarande blöt hår så jag gick över henne och skakade på huvdet så hon fick vatten på sig. Hon for upp ur sängen och såg skit rädd ut. Jag låg ner och skrattade så mycket att jag inte märkte att Bella satte sig på mig.
-Godmorgon sötis.
-Godmorgon bieber boy sa hon lite surt fast jag visste att hon inte var sur.
-Hur mår du? frågade jag henne.
-Bra men hoppas inte du gör det för nu kommer jag sa hon och började naffsa mig på hasen som jag inte gillade eller ja hehe. Sen så kysste hon mig på munnen och gick sen av mig och klädde på sig sina kläder. Samma sak gjorde jag eftersom jag bara hade handuk på mig. När vi hade klätt på oss så gick vi in till Catlin och dom. Vi väckte dom och sen så gick vi och åt frukost. Hennes mormor och morfar är faktiskt välldigt snälla. Dom var faktiskt välldigt söta tillsammans.
När alla hade gjort iordning sig så gick vi ut lite. Men vi var typ tvungna att vända tillbaka igen efter 10 minuter eftersom vi blev anfallna av bliebers. Det var lite trött smant att man itne kunde gå ut men ja vi fick vänta ett litet tag och denna gången ta med oss Kenny.
När vi ringde Kenny och sa att vi ville gå ut så kom han och hämtade oss och vi åkte in till stan.
När vi kom till en affär blev tjejerna hellt galna men när vi gick in i affären så såg jag en jag kännde igen. När hon kollade på mig så satt jag fast klistrad i golvet onej detta kommer bli problem

Förlåt förlåt förlåt att jag inte har uppdaterat men ja..! Alla mina läsare är typ borta :/ men ja här har ni ett med Justins perspektiv<3 BIEBERLOVVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0