With you - Chapter 23

När vi kom till en affär blev tjejerna hellt galna men när vi gick in i affären så såg jag en jag kännde igen. När hon kollade på mig så satt jag fast klistrad i golvet onej detta kommer bli problem.

Bellas perspektiv:

När jag kollade bakom mig så såg jag att Justin satt helt fast frusen i golvet och kollade bara rakt fram. Jag följde hasn blick och såg att han kollade på en tjej. Vänta lite nu är inte det där Selena? Om hon rör Justin då fan. Jag gick fram till Justin och slog till han på armen så han skulle vakna upp. Han kolalde på mig med en sur blick och gick förbi mig. Just nu ville jag bara ha kul så jag bryde mig inte. Jag gick fram till Jasmine och Sofia och berättade att Selena var här. Dom kollade på mig och sa.
-Om hon rör han så kommer vi finnas så vi kan stoppa henne. Du behöver inte vara orolig sa Jasmine.
-Men tänk om hon gör något? Frågade jag.
Båda kollade oroligt på mig och sa att jag bara skulle ha kul. Vi gick runt lite i affären utan Justin , Ryan och Chaz. Jag försökte ringa Justin men han svarade inte. Sen så ringde jag Ryan och då svarade han men man hörde bara röster. Jag hörde att Justin pratade med Chaz och sen så hörde jag några tjej skratt. Fan ta honom jag hörde direkt att dett var Selena och Jasmine villegas. Ryan hade tydligen råkad komma imot knappen. Jasmine och Sofia fick höra och sen så gick vi ut ur affären och jag stängde av mobilen. Vi åkte hem till mig med buss eftersom vi åkte i Jusitn's bil hit. När vi kom hem var ingen hemma. När jag satte på mobilen igen så hade jag 7 missade sms och 23 missade samtal och allt var från Justin. Jag brydde mig inte utan kastade mobilen i väggen. Jasmine och sofia kollade ledset på mig och jag la mig ner i sängen och nu kunde jag inte låta bli att gråta. Jag vände mig om så jag låg på mage. Jasmine och Sofia försökte trösta mig men det gick inte så bra. När jag hade gråtit ett atg så knackade det på dörren. Jag sa till Jasmine att hon skulle öppna och sofia hängde med ner. När dom kom upp igen så kollade jag mot dom och dom mimmade ett förlåt. Jag visste redan vad dom menade så jag la mig ner igen med huvudet i kudden. Jag kännde många händer på min rygg men jag tänker inte kolla på odm. Tänker inte prata med dom. Eller iallfall inte Justin. Hur kunde han? Pojkar kan man ju fan aldrig lita på. Jag var så arg att jag gick upp ur sängen och slog i väggen och sen smällde jag igne  dörren och sprnag ner till toaletteln och tvättade bort det gamla sminket och tog på nytt och gick sen ut.
Justins perspektiv:

När vi kom hem till Bella så öppnade Jasmine och Sofia. Domsa att vi inte fick komma in eftersom hon inte ville snacka men vi berättade att vi träffade Selena och Jasmine på vägen och sen så började vi prata. Vi fick kom in sen och vi tog av oss skorna och gick upp till Bellas rum. När vi kom in såg vi att hon log på mage med huvudet i kudden coh snyftade. Jag fattar inte. Hur kunde jag vara så dum och gå med Selena in på olika affärer när jag var med min flickvän. När vi satt där ett tag så reste Bella sig upp ur sängen och slog i en vägg och sen smälde igen dörren med en hård smälla.
-Wow , Justin snyggt jobbat. Hörde jag Sofia säga.
-Vadå? Jag har inte gjort något?
-Nej nej vem var det som var med Selena och Jasmine och gick runt i olika affärer och sket i oss och din flickvän? sa Jasmine.
-Men det var inte hans fel , Det var mest vårt fel. Sa Ryan.
-Ja , Jusitn ville inte hänga med igentligen men vi typ tvinga han , Sorry Justin vi visste inte att det skulle bli såhär. Sa Chaz
-Det är lugnt igen visste vad som skulle hända. Men vi får väll leta rätt på henne. Sa jag sen.
Vi gick runt och runt. Vi letade vid parken , på gatan ( XD ) , Stranden överallt. Men vi hittade henne inte. När vi var på väg hem så såg vi någon sitta vid ett träd nära strand och kasta stenar i vattnet. Jag såg direkt att det var Bella så vi började gå neråt. När hon kollade back så såg hon att vi kom och hon började springa iväg. Vi sprang efter henne. Jävlar va snabb hon var men jag var snabbare sp jag tog tag i hennes arm så hon stannade och tog tag i hennes midja och tryckte henne närmar mig. Jag kollade in i hennes ögon och jag såg att hon skulle börja gråta när som hälst. När hon skulle säga någonting så böjde jag mig ner och kysste henne. Jag ahde jävligt tur för hon besvarade den.

Så nu fick ni ett chapter , ni kommer få ett ikväll också :) <3 BIEBERLOVE Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0