With you - Chapter 24

Jag kollade in i hennes ögon och jag såg att hon skulle börja gråta när som hälst. När hon skulle säga någonting så böjde jag mig ner och kysste henne. Jag ahde jävligt tur för hon besvarade den.

Bellas perspektiv:

Jag visste inte varför men när han kysste mig så kunde jag inte sluta att kyssa han tillbaka. Det bara blev så. Jag vet inte varför. Vi stod säkert där i typ 10 minuter eller något , ingen ville avsluta kyssen. Sen så kom Ryan och fick avsluta den åt oss. Båda kollade surt på honom och sen så började alla skratta. Jag gick fram till Justin och kysste honom fast sen så avslutade jag den och jag sa.
-Jag har saknat dig...
-Har saknat dig med , blev ganska ledsen när jag såg dig ligga på sängen och gråta. Jag lovar jag ville inte följa med dom. Men Ryan och Chaz sa bara att det inte skulle hända något. Men det gjorde det. Sa han och kollade ner i marken.
-Vad hände? Frågade jag med en orolig röst.
-Du blev ledsen. Sa han
-Nwww , kom hit bby sa jag hon tryckte honom närmare mig. Precis när våra läppas skulle mötas så såg vi massor av blixar.
-GÖM ERA ANSIKTEN. SKREK JUSTIN och vi gjorde som han sa.
Sedan sprang vi där ifrån. Vi sprang tills stranden tog slut , men vi visste inte riktigt vart vi var.
Alla fick lite panik så vi började gå åt samma håll för att Ryan sa att han hade hittat en genväg.
När vi hade gott ett tag så hörde vi massor av blixar igen. Vi gömde ansikterna och sedan sprnag vi bort igen.
Justins perspektiv:
Vi visste på ett ungefär vart vi var. Vi hade gott här när vi var små. Men jag kommer inte ihåg riktigt. Vi fortsate att gå tills vi kom till en skog. Vi gick igenom skogen tills vi kom ut till en väg. Nu visste jag vart vi var. Vi började gå via vägen och sen så kom vi till stranden men då var vi tvungna attspringa igen för att dom var fortfarande kvar. Jag orkade inte med dom mer , dom är fan överalt.
När vi sprang ingen så kom vi till samma skog men nu visste vi inte alls vart vi var.
-Justin , Ryan , Chaz vart fan är vi? Frågade Bella
När vi precis skulle svara så hörde vi att en kvist knäcktes alla tittade åt ett håll.
-KOLLA DÄR SPRING!!!!! Skrek Bella. Men innan alla han reagera så blev allt svart.

Jag har lite panik så ni fick ett kort inlägg sorry , men jag ska åka till mormor om 2 timmar och jag måste göra iordnig mig. Sorry men undra vad som kommer hända... BIEBERLOVEEEE Johanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0