With you - Chapter 25

-Justin , Ryan , Chaz vart fan är vi? Frågade Bella
När vi precis skulle svara så hördes vi en gren knäckas alla tittade åt ett håll.
-KOLLA DÄR SPRING!!!!! Skrek Bella. Men innan alla han reagera så blev allt svart.

( Hittar ingen bra bild )
Bellas perspektiv:
Jag vaknade upp och hade en jätte stor smärta i ryggen. Jag satte mig upp och kollade på alla och så att alla vaknade till.
-Vart fan är vi? Frågade Jasmine.
-Jag har ing.. AJ!!
-Vad hände frågade Justin med en orolig röst.
-Har as ont i ryggen.
-Konstigt jag känner inget, inte jag heller sa alla.
-Får vi kolla?
-Visst.
-AJ!!! Bella va fan har hänt? Frågade Justin med gråten i halsen?
-Va? Vadå va har hänt? frågade jag med en orolig röst?
-Du har ett stort sår på ryggen. Bella vi måste till sjukhuset. Sa Ryan
-Och hur fan har du tänkt dig att vi ska komma ut?
-Oj , juste hehe.
-Jag kolalde mig omkring och såg ett fönster.
-Kolla ett fönster.
-Men hur ska vi komma ut genom det hade du tänkt? Fårgade Jasmine.
-AAAAHHHH
-Va fan va det där? Fårgade Chaz
-Vart är Sofia?  Fårgade jag?
Alla kollade sig om kring och sen så hörde vi en motorsåg
-Hallå kom. Sa jag och gick mot dörren.
Jag öppnade dörren lite och såg Sofia sitta på en stol fast bunden och grät. Jag såg en motorsåg höjas.
-Va fan gör du jävla gubb jävel sa jag och sprnag mot honom och gjorde ett nack grep så jag kunde bryta nacken på honom. Men jag gjorde det inte utan skrek.
-Justin hjälp Sofia loss fort.
Alla kom ditt och sen sprang ut, jag kastade honom mot väggen och sen sprang jag också ut.
Vi sprang igenom skogen och sen kom vi tillbaka till stranden vi hade varit på innan. När vi hade sprungit ett tag så föll jag ihop.
Justins perspektiv:
Bella bara föll ihop. Det gjorde så ont när hon låg där och skrek och grät. Vi försökte lungna ner henne men det gick inte. Hon skrek och grät och jag kunde inte hålla mig längre. Jag började gråta. Vi ringde 119 ( Tror jag :S ) och dom kom med helikopter och alla fick följa med. hon skrek fortfarnade men sen så slutade hon. Vi kollade på hennes hjärt slags maskin och den sjönk.
89 , 76 , 54 , 32 , 22 , 10 , 5 , 4 , 3 , PPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Sjuksöterskan försökte få liv i henne igen. Jag höll om Chaz och Ryan som också grät och Jasmine och Sofia grät också. När jag kollade på hjärt slags grejen igen så började den röra sig och den slutade pipa.
Alla blev lättade men skit glada över att hon levde.
När vi var på sjukhuset så fick vi vänta i 2 timmar. Nu kom det en doktor och sa
-Hon kommer klara sig men det såret hon har på ryggen vet vi inte riktigt vad det är men det kommer läcka om 3-4 veckor.
-Okej tack , får man gå in till henne nu? Fårgade jag
-Ja det får ni , men ta det lungt med henne.
-Jarå sa jag.
När vi kom in till henne så hade hon precis vaknat. Hennes mamma , pappa , mormor och morfar kom och var jätte oroliga. Chaz mamma och pappa kopm samma gjorde Ryans föräldrar ochs en kom min mamma.
Vi förklarade allt vad som hade hänt och alla bara glode på oss.
-Men.. hur hände det? frågade meria ( Bellas mamma )
-Vi har ingen aning allt gick så fort sa Jasmine.
-Jag vill inte göra en sån stor grej av detta men bara så ni vet så ska jag , Jimmy ( Belals pappa ) och Bella åka tillbaka till LA

Sorry för ett sånt kort men ni får ett i morgon eller kanske 2 ;)
Hur kommer Justin och dom andra ta det? BIEBERLOOOOOOVE <3 Johanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0