With you - Chapter 26

-Men.. hur hände det? frågade meria ( Bellas mamma )
-Vi har ingen aning , allt gick så fort. Sa Jasmine.
-Jag vill inte göra ens sån stor gräj av detta , men imorgon så åker Jag , Jimmy ( Bellas pappa ) och Bella hem till LA.

( Fortfarande Justins perspektiv )
-Va? Men..men det har väll inte tagit 3 veckor redan?
-Nej , vi vet det men vi vill inte att Bella ska komma till skada igen.
-Men vi lovar hon kommer inte det. Sa Chaz
-Fast hon inte gör det så vill vi ändå barsa hennes bästa.
-Men mamma jag vill inte åka hem igen. Hörde jag Bella säga.
Alla kollade back och Maria och Bella gick lite längre bort och pratade.
Jag kunde inte höra på vad dom sa men man såg Bellas min att hon inte vill åka hem. Sen såg jag att dom började skälla på varandra och Bella satte sig mot väggen och började gråta.
Jasmine , Sofia , Chaz , Ryan och jag gick mot Bella och satte oss brevid henne. Hon lutade sitt huvud mot min axel och sen sa hon:
-Jag är ledsen men JAG FÅR STANNA skrek hon och reste sig upp och såg jätte glad ut.
-Fan för dig , du skrämde oss sa Jasmine.
-Haha sa hon och log. Jag reste mig upp och tog tag i hennes midja tryckte henne närmare och våra läppas mötes.
Bellas perspektiv:
Det gjorde lite ont när han trök mig imot honom men jag bryde mig inte , just nu vill jag bara kyssa honom. Vi stod kanske i 2 min. Nu fick vi gå ut från sjukhuset. Doktorn hade sagt att jag inte fick ledas av panik elelr ha förbrottom med allting men när vi kom ut var vi tvunga att skynda oss. Det gjorde sjukt ont men jag kunde inte hjälpa det jag föll ihop , men Justin kom och bar upp mig och vi gick in i bilen. När vi kom in i bilen frågade Justin.
-Vad hände , du bara föll.
-Jag vet förlåt men doktor har sag att jag inte får ha förbrottom eller ledas av panik.
-Hey , be inte om förlåtelse. sa Ryan.
-Nej , det är lungt  . Sa Chaz.
-Men hallå , jag föll ihop framför massor av papparatzzin. Dom komemr skriva " BELLA OLSSON FÖLL IHOP FRAMFÖR KAMERONA , TUR ATT JUSTIN BIEBER VAR DÄR. VAD HÄNDE? Med stor jävla fetta bokstäver.
-Men det är ju inte ditt fel , låt dom skriva så. Det är ju inte så farligt. sa Justin
-Ska du säg. Sa jag med en sur ton.
Jag vet inte varför jag var så sur. Men jag stör mig på dom jävla kamerona hela tiden. Om inte dom hade varit där så hade jag inte fallit ihop. shit detta kommer fan gå åt skogen.
-Men va inte sur på oss , vi har inte gjort något. Sa Ryan
-Jag vet förlåt men jag vet inte vad som hände. Jag stör mig på alla jävla kameror hella tiden.
-Vi fattar det , men du vänjer dig. Sa Justin.
När vi var framme hos Justin så gick vi in och tog det lungt. Sen skulle Ryan och Chaz hem.  då sa Justin.
-Jag ska bara göra en sak. Kommer snart älskar dig. Sa han och pussade mig på pannan. Jag han inte säga något innan han ahde stuckit. Jag kollade på klockan och hon var 22:10. Vart fan ska han. Jag kollade i fönstret och såg han gå på trottoaren(?). Jag satte på mig mina skor och följde efter. Jag gömmde mig bakom en buske och såg att han knackade på ett hus. Det var en tjej som liknade Selena Gomez som öppnade. När jag kollade närmare så var det hon. Vafan är det med honom?
Jag gick mot fönstret och kolalde på vad dom gjorde. Dom satt i vardags rummet och snackade om nånting. Sen så såg jag att dom kysste varanda. Jag började gråta och kastade en sten så att glaset gick sönder. Sen sprnag jag där ifrån. Jag kollade bakom mig och såg att Justin började springa i mot mig. Jag sprang det fortaste jag kunde men när vi kom till mitt hus så kom han i fatt mig.
-Vad fan vill du? frågade jag
-Hey du det var inte men..
-Justin , jag är fan trött på det här. Att du hellla tiden ska vara med henne och du skiter i mig. Jag är fan trött PÅ DINA JÄVLA URSÄKTER. Skrek jag.
-Bella du kommer alltid först.
-Jaså bevisa det då.
Han stod och tänkte länge.
-Nej , just det.  BARA FÖR ATT DU ÄR EN JÄVLA BERÖMD SÅNGARE SOM HETER JUSTIN BIEBER SÅ INNER BÄR DET INTE ATT DU KAN SÅRA VILKEN JÄVLA TJEJ SOM HELST OCH DEFENITIFT INTE VARA OTROGEN. Skrek jag och var på väg in. Men ahn stoppade mig.
-Bella jag är inte otrogen , jag kan inte bevisa att du kommer först.
-Nej men när du ahr ett jävla bevis så är det slut mellan oss fatatr du. Och sen så tog jag fram nycklarna och låste upp. Det var det bästa med att vi inte hade solt vårat hus. vi hade det som ett somamr ställe. När jag kollade ut genom fönstret såg jag Pattie sitta där med Justin. Han var verkligen ledsen. Men just nu så bryr jag mig inte. Han ska fan få sitt straff.
Nästa dag:
Vaknade jag i soffan. Jag kollade mig omkrig och fick en flashback från igår. Jag var verkligen inte hungrig så jag gick ut. Jag såg en svart range rover stå utan för. Jag kollade in lite i den och såg att Justin satt där inne och grät. Har han verkligen suttit här hela natten? Jag kollade om det var öppet och det var det. Jag öppnade dörren och jag hörde Justin säga.
-Mamma gå jag vill inte prata. Sa han med gråten i halsen.
-Det är inte hon det är jag.
Han vände sig om och han var hellt röd runt ögonen. När han såg mig så började han gråta.
-Bella jag är ledsen jag jag mer sa han inte för han satte händerna för ansiktet ich började gråta. Jag satte mig brevid honom och då hörde jag honom säga.
-Förlåt , du är allt för mig. Jag kan inte leva utan dig.
Jag tycker inte du är söt , jag vill inte vara med dig förevigt , jag skulle inte ha gråtit om du flög hem igen. Jag blev välldigt ledsen när han sa så men precis när jag skulle gå sa han. Du är inte söt du är vakcer , jag vill inte vara med dig förevigt , jag MÅSTE vara med dig förevigt , jag skulle inte ha gråtit om du skulle ha flygit hem , jag skulle ha dött.

stackars Justin. Gud vad gullig han var. Undrar vad Bella kommer göra. Kommentera?
bieberlooove <3 Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0