With you - Chapter 27

-Förlåt , du är allt för mig. Jag kan inte leva utan dig.
Jag tycker inte du är söt , jag vill inte vara med dig förevigt , jag skulle inte ha gråtit om du flög hem igen. Jag blev välldigt ledsen när han sa så men precis när jag skulle gå sa han. Du är inte söt du är vakcer , jag vill inte vara med dig förevigt , jag MÅSTE vara med dig förevigt , jag skulle inte ha gråtit om du skulle ha flygit hem , jag skulle ha dött.

Bellas perspektiv:

Jag gick bak till honom och kramade honom.
-Jag visste inte att du kännde så för mig , men så mpnga gånger du har sårat mig så är det svårt att se vem du egentligen älskar...
-För..förl..låt men.. ag älska...ar verkligen..d..ig , ..jag lovar. Sa han mellan snyftningarna.
Jag tog tag i hans nacke och kysste honom. Han besvarade den och sa.
-Förlåter du mig?
-Ja. Men..
-Men..?
-Jag kommer inte förlåta dig helt du måste verkligen kämpa för mig nu..
-Jag lovcar jag ska kämpa för dig tills ditt hjärta slutar slå..

Justins perspektiv:

När hon sa att hon skulle förlåta mig så belv jag jätte glad. Men jag måste kämpa för henne denna gången.
Idag skulle jag ha en interjuve. Jag åkte ditt med Bella och i dag så ska jag bevisa för henne att jag älskar henne och ingen annan.

( interjuv , Justin )

- Då välkommanr vi Justin Bieber, När hon sa mitt namn så kysste jag Bella på munnen och gick sen ut. När jag kom ut så började alla i publiken skrika och applodera.
-Hej Justin , Vad roligt att ha dig här.
-
Tack , det är roligt att vara här med.
- Så Justin , Det sägs att du har ställt in många konserter och interjuver. Kan det bero på den här flickan? När dom vissade upp bilden visste jag inte vad jag skulle göra...

Sorry att det blev så kort. Men jag har inte tid just nu, och förlåt att jag inte har uppdaterat. Men jag har haft en liten pause.. BIEBERLOOOOV <3<3 / Johanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0