Chapter 7

-Wow Justin kolla sa Chaz till Justin. Vi båda gick ditt och kollade på mobilen och där står det.

Det verkar som om Justin Bieber har träffat en annan tjej. Vi ahr sett dom en hel del på nätet och i tidningarna när dom ligger och hånglar på en soffa. Den mystiska tjeje verkar heta Jessika Brown...!


Bellas perspektiv:

-VA?? Det är inte alls sant. Det där är ju jag..!
-Jag vet Bella men vi ska fixa detta.. Okej?
-Okej..!

Vi tänkte att vi kunde gå ut ett tag eftersom vi hade suttit och väntat tills alla bliebers hade gott. Och det hade dom nu. Så vi gick ut ett tag och ner till parken. Det var jag , Justin , chaz och Ryan som var nere vid parken. Det var inga andra där och det var väldigt skönt. Men sen så såg vi att det var 3 papparatzzin efter oss så vi sprang men då tappade Justin greppet så jag ramade men det gjorde inte så mycket eftersom jag gömde mitt ansikte.

Han märkte inte ens nåt. Jag gick upp och satte mig på en bänk. Jag kollade på knät och såg att hag hade ett stort sår. men jag brydde mig inte utan bara satt där på bänken och grät. Det gjorde så himmla ont men jag gömde såret och mitt ansikte så att ingen skulle se det. Och om någon kom fram och frågade va det var så sa jag bara att jag ränsar '(?) tankarna. Sen så gick dom. När jag skulle resa mig från bänken så kände jag mig ganska yr och jag såg suddit. Sen så såg jag att någon kom jag tror det var polisen men jag såg inte det enda jag hörde var där är hon sen så blev allt svart och någon tog tag i mig.

Justins perspektiv:

När vi hade sprugit ett tag så märkte jag att jag hade tappat Bella. Jag visste inte vart hon var. Jag sa det till Ryan och Chaz och dom hjälpte mig att leta men vi hittade henne inte. Så vi ringde polisen och gjorde en anmälan. Vi fick åka med i polis bilen och leta efter henne. Sen så såg jag att någon satt på bänken i parken som hade ett stort sår på knät. Jag visste inte vem det var men jag tror det var Bella.

Jag hoppade ut ur bilen och såg att det var hon. Hon hållde på att rammla så jag sa där är hon. Innan hon nuddade marken så tog jag tag i henne bakifrån och vi åkte till sjukhuset.

På sjukhuset:

Vi satt inte så länge på sjukhuset eftersom hon vaknade på vägen ditt. Men hon hade fortfarnde det där stora såret på knät och jag kännde mig så skyldig. Jag borde ha märkt att hon var borta. Vi fick gå in efter ett tag och där såg jag henne ligga på en säng med ett stort bandage på knät.
-Jag är så så såååå ledsen älskling allt detta är mitt fel förlåt jag borde ha märkt att jag råkade släppa.
-Hej du Justin, Ta det lungt det är ingen fara jag lever. Det är bara ett litet sår på knät det är ingenting jag lovar. Sa hon och pussade mig på munnen.

Det känndes skönt att hon inte vara arg. Men jag hade fortfaranda skulldkännslor för att jag råkade släppa henne.

Bellas perspektiv:

När jag vaknade upp ingen låg jag i ett vitt rum i en sjuksäng. Jag fattade att jag låg på sjukhuset. Sen så såg jag att Justin kom in och han var verkligen ledsen över att han hade råkat släppa mig. Men han gjorde det inte med flit så jag förlät honom såklart men jag såg att han hade skulld kännslor men jag brydde mig inte för jag är inte arg och jag älskar honom verkligen<3

Förlåt för en sån lång väntan men ja skolan och kompisar går ju först. Sen s¨var jag sjuk idga men ja nu har ni fått ett inlägg. Tyvärr så blir det inga fler idag men imon då ska ni få<3 :)!!! Men hur tror ni att Justin kommer känna sig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0