With you Chapter 1

Justins perspektiv:

Jag vaknade av att jag fick solen i ögonen. Det var en härlig varm sommar dag som alltid här i ATL. Jag tog på mig ett par svarta byxor och sen en vanlig vit t-shirt. Jag gick ner till köket och där stod mamma och lagade frukost.
- Godmorgon gubben.
-Godmorgon mamma.
-Vad ska du göra idag då?
-Jag vet inte riktikt jag ska kanske ut med bilen eller nåt sånt.
-Jah okej.
-Vadå da?
-Nej jag tänkte bara at...
-Mamma? avbröt jag henne. jag är inte 12.
-Nejnej men ja vi får ju aldrig nåntid tillsammans längre sa hon och vände sig om mot pannkakorna.
-Vill du ha pannkakor frågade mamma?.
-visst sa jag.
Närr jag hade ätit klart tog jag bort disken och gick ut och tog på mig mina skor sa hejdå till mamma och sen tog jag bil nycklarna och körde i väg. Jag visste inte riktikt vart jag skulle så jag bestämde mig för att åka runt lite tills jag såg en väldigt vacker snygg sexig tjej gå in i parken med två kompisar. Jag bestämde mig för att gå efter så jag pakerade bilen och sen gick jag in till parken. Det var väldigt skönt när det inte var så mycket papratzzis här. Så jag följde efterdom och hörde att dom ppratade om mig. Hon som gick på vänster sida sa att hon tyckte att jag sjöng bra och att jag hade ett fint leénde hon i mitten sa att hon inte gillade min musik men annars var okej och sen hon till höger sa att jag sjöng väldigt bra. Jag gick lite snabbare för att jag hörde att telefonen ringde jag kollade på skärmen och såg att det var usher jag nästan sprang förbi dom och när jag var lite längre bort så svarade jag. jag pratade ganska länge med Usher att jag inte märkte att dom stod och kollade på mig. Så jag sa att jag kunde ringa han sen och sen la på. När jag la mobilen i fickan så frågade alla tre om dom kunde ta en bild och sen få en autograf och självklart fick dom det. Jag frågade vad heter ni?
-Jag heter sofia sa hon till vänster.
-Jag heter Bella sa hon i mitten.
-Och jag heter Jasmine sa hon till höger. jag Frågade om dom kanske ville ta en fika eller nåt någon gång oc såklart sa alla tre ja men jag hade ett problem. Jag kan ju inte gå med alla tre samtidigt då kan jag inte lära känna dom så bra. Så jag sa
- Okej här har ni mitt nummer så ringer jag er när det passar och bestämer en tid okej? Då frågade Jasmine
- Men kan inte vi tre gå samtidigt?
-Eh..! asså jag vet inte för att jag vill inte ha något bråka sa jag och kollade ner i marken.

Bellas perspektiv.
Naww han är så söt. Jag såg att han blev ganska röd i ansiktet när han sa att vi inte kunde gå alla tre så jag sa
- Nej men det spelar väll ingen roll då blir det ju som en dejt
-Hehe aa absolut sa Justin och kollade in i mina bruna mörka ögon.
-Bra då säger vi så da kom nu tjejer sa jag fast dom värkade inte höra utan bara stod där med hans telefonnummer och gapade.
-hahah kom nu hejdå justin trevligt att träffas hahah det samma sa han och vi gick i väg.
- Hallå tjejer ni ska på dejt med JUSTIN BIEBER.
-JAAA VI VET  skrek båda i kör.
-OMG skrek jasmine.
Han ska ringa oss och bjuda ut oss på en dejt och och och mer han hon inte säga försän jag skväte vatten från fontänen och sa
-Hallå lungna ner dig tjejen det ska vi alla men här är mitt hus och där är erat så ja vi kan ju ringa varandra och säga vilken tid och dag vi ska gå på dejt med justin okej?
-Okej sa sofia och gick.
-Okej då sa Jasmine och gick ´tillsammans med sofia.
När jag kom´hem hörde jag telefonen ringa det stod orkännt nummer fast jag svarade en då.
- Hej det är Bella.
-Hej det är jag Justin Bieber..


Jag börjar med en ny novell! kommentera puss// johanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0