With you - Chapter 10

-Hey vad gör du frågade jag henne fördersamt? Hon bara kollade upp på mig och såg att hon hade tårar i ögonen
-Va vad har hänt? När jag gick till henne såg jag några bileder på mig och Catline för jätte länge sen.

Bellas perspektiv:

När jag hade tagit av mig kläderna tänkte jag skoja lite med honom så jag la mig ner i soffan. Men när jag la mig ner så kännde jag något vast mot ryggen. Så jag vände mig om och såg några foton med Justin och någon annan tjej på. När dom kysstes. Jag såg att det var länge sen men det gjorde verkligen ont att se honom så glad med henne...!
-Bella jag kan förklara.
-Ja jag ser att dom är gamla men ändå det gör inte lite ont att se hur lycklig du är med henne och inte med mig och sen se dig kyssa henne. Sa jag och fällde en tår.
-Men det var länge sen och jo jag är visst glad över att jag har dig. Han satte sig på soffan och la sin arm runt mig men jag tog bort den och sen satte mig längre bort och sa.
-Justin gå och lägg dig jag ligger på soffan i natt.
-Men Bella..
-Nej Justin Rör mig inte RÖR MIG INTE!!!!
-Okej men Bella får jag lägga en filt...
-NEJ JUSTIN LÅT MIG VARA.. JAG KAN SOVA UTAN FILT. GÅ OCH LÄGG DIG OKEJ??
-Bella...
-NEJ JUSTIN NEJ.
 Jag kanske överdrev lite det var ju jätte länge sen och han har inte ens sagt något..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0