With you - Chapter 11

-NEJ JUSTIN LÅT MIG VARA.. JAG KAN SOVA UTAN FILT. GÅ OCH LÄGG DIG OKEJ??
-Bella...
-NEJ JUSTIN NEJ.
 Jag kanske överdrev lite det var ju jätte länge sen och han har inte ens sagt något..!

Justins perspektiv:

Jag såg att Bella frös så jag la en filt över henne. Hoppas allt blir bar imorgon. Denna natten kunde inte jag sova. Jag vet inte varför men jag kännde mig ganska skyldig eftersom jag inte sa något.. , Men måste man berätta allt för varandra? Det var ju ändå för liksom 2 år sedan så liksom hon kan ju inte bli sur över det..? eller kan hon..!

Nästa dag vaknade jag utav att jag såg att Bella var bort. Jag hörde skratt från köket så hon var väll där nere med dom andra. När jag kom ner till köket så spg jag att Bellas glada min försvann och gick in till vardagsrummet. Jag pallade inte att hon skulle vara sur för en sån liten sak så jag gick upp igen och smälde igen dörren med en hård smäl så nästan hela dörren gick av. När jag hade varit inne i rummet ett tag så knackade det på dörren. Och in kom Bella med en festis och sen en macka som var in rullad i plast som hon kastade till mig och sen så hörde jag henne skrika till någon så här
-JA HAN ÄR DÄR INNE DÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR INNE JÄVLA BITCH SKAFFA ETT LIV!!!!!!!!!

Och efter några minuter så kom Catlin in..
-Catlin ut jag vill inte snacka med dig..
-Neh men Christian skickade ett sms om att du var sur och jag får dig ju alltid på gott humör.
-Ja det var innan ja men nu är det du som har förstört allt. Mer han jag inte säga försän hon tryckte sina läppar mot mina. Jag försöker ta mig loss men det gick inge vidare. Men tillslut så kom Bella in och då fick jag luft.
-Bella hjälp mig få av henne.. Hon hjälpte henne av och jag visste aldrig att Bella skulle säga dett men det gjorde hon.
-Skaffa dig en egen pojkvän och inte sno andras. Och du sa hon och pekade på mig. Du ligger jävligt illa till bara så du vet. Nu får du fan kämpa för oss om det nu ska var ett "oss".

Bellas perspektiv:

Jag orkar fan inte mer..! nu får han ge sig nu får han kämpa för oss. Just nu blev jag så arg och ledsen eftersom jag hörde dom skratta på Justins rum och att han redan hade förlåtit henne. Jag gick in till badrummet och letade efter något vast. Sen så hittade jag ett rakblad. Ska jag eller ska jag inte??

Just nu så grät jag så mycket så jag gjorde det utan att tänka mig för gjorde jag ett litet snit vid handleden där pulsen sitter sen så slängde jag rakbladet och satte mig ner vid trappan igen. Nu insåg jag att det inte var ett litet sår. Utan nu forsade det ut blod och nu så såg jag välldigt suddigt. Jag kom  inte ihåg nånting men  ´jag fick en jätte stor smärta i ryggen och i huvudet. Sen så rammalde jag ner från trappan och med en hård duns landade jag på golvet och allt blev svart.

Jag vet mycket drama men det är väll kul med drama? Men nu ska dom inte vara på sjukhuset på ett tag..! men vad tycker ni?? Vad kommer hända..? Kommer dom höra dunsen eller inte? Hmm..! K-O-M-M-E-N-T-E-R-A :) <3

P-U-S-S Johanna<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0