With you - Chapter 12

Jag kom  inte ihåg nånting men  ´jag fick en jätte stor smärta i ryggen och i huvudet. Sen så rammalde jag ner från trappan och med en hård duns landade jag på golvet och allt blev svart.

Justins perspektiv:

När Bella hade gott ut så sa Catlin roliga saker så hon fick mig att skratta och vi hade kul. Sen så hörde jag en duns men sen så hörde jag skratt från köket så det var väll inget. Men jag hade en kännsla i magen att det hade hänt nånting. Och det märkte tydligen Catlin för hon frågade..

-Justin vad är det?
-Det känns som om nånting har hänt..
-Som vadå?
-Att någon är skadad.
-Men det tror jag inte.. , Vem skulle det vara? Hör du inte att dom skrattar där nere?
-Jag vet inte.. , Jo det gör jag men ändå.
-Justin tänk inte på det nu.
-Okej.
Efter några timmar utan att Bella hade kommit upp så blev jag ganska orolig..! Tänk om det hade hänt något? Sen så skulle Catlin hem så hon skulle hämta Christian men på vägen ner så hittade vi henne. Just nu kunde jag verkligen inte hålla inne mina tårar. Jag såg en jätte stor blod fläck på golvet. OMG VAD FAN HAR HÄNT??

Jag sprang ner för trappan och ropade på Chaz , Ryan och Christian och när dom kom fram hit så bled deras ögon stora som golf bollar..! Vi ringde ambulansen och dom kom direkt.

På sjukhuset:

Nu hade vi suttit på sjukhuset i säkert 4 timmar nu. Nu kom doktorn ut och sa.
- Hon kommer klara sig men hon har förlorat mycket blod. Hon måste ta det lungt i några dagar minst 6. Hon får verkligen inte ansträga sig. Okej?
-Jadå.. Sa jag.
-Får jag gå in till henne nu?
-Japp hon är vaken men ta det lungt okej?
-Jadå jag ska ta det väldigt lungt.

När jag kom in till Bella så var hon välldigt ledsen.
-Hej mumlade jag fram
-Hej sa en svag röst
-Hur mår du?
-Vad tror du?
-Inte så bra då?
-Nej du märkte inte ens nånting. Du bara satt på din feta röv i din säng och hållde på att skratta med Catlin..! Du brydde dig inte ens?
-Jo såklart jag brydde mig..! Det var ju jag som upptäkte att du log på golvet..!
-Ja bara för att Catlin skulle hem..! Om hon inte skulle gott hem så skulle jag ha legat där ner i säkert några timmar till och då skulle jag ha döt...! Och hellre att jag skulle dö en att vara här med dig..

Det sista sa hon väldigt lågt. Men jag hörde fortfarande vad hon sa. Det gjorde välldigt ont att höra det..! Men det kanske skulle varit sant..! Om inte Catlin skulle gått hem så kanske jag inte hade gott ut från rummet och sett Bella ligga där..! Och eftersom Chaz , Ryan och Christian spelade X-box så skulle dom också suttit där i flera timmar..!

Bellas perspektiv:

När jag vaknade upp så låg jag i ett vitt rum. Och i en sjuksäng. Antadligen var jag på sjukhuset..! Jag orkade inte bry mig om vem som " upptäckte " mig ligga på golvet eller nåt..! Sen efter några minuter kom Justin in. vi pratade lite men det var inge kul att snacka med han eftersom han hade suttit på sin jävla röv och skrattat med Catlin när jag nästan dog.

Efter 2 timmar fick vi åka hem..! Mamma och pappa hade pratat med Pattie ( Justins mamma ) om att jag skulle vara oss dom i några dagar eftersom dom skulle jobba ganska mycket under denna veckan.! Mamma ville att jag skulle sova hos Justin eftersom där skulle dom finnas för mig om jag behövde hjälp.

Jag är glad över att mamma och pappa bara vill mitt bästa men kunde dom inte kunna komma på nån bättre än Justin? Mitt ben hade börja läka nu så jag kunde stödja på det och jag behövde inte några kryckor.. , Jag haltade bara lite när jag gick. Under bil resan så pratade inte jag och Justin nånting. Visst jag kanske överdrev lite men ändå han skulle berättat..! Precis när Justin skulle öppna munnen sa jag.
-Säg inget vi är ändå framme...! Jag klev ur bilen och gick in i ett av gäst rummen. Det ända jag inte skulle göra när jag var här var att inte skulle sova med Justin eller snacka med honom.!

Oj det var tuffa tag :S jaja vi får se vad som händer på nästa Chapter :D <3 puss johanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0