With you - Chapter 13

-Säg inget vi är ändå framme...! Jag klev ur bilen och gick in i ett av gäst rummen. Det ända jag inte skulle göra när jag var här var att inte skulle sova med Justin eller snacka med honom.!

Justins perspektiv:

När jag precis säga nånting så sa Bella
-Säg inget vi är ändå framme..! Sen så smälde hon igen bildörren med en hård smäll. Jag visste inte vad jag skulle göra.. , Hon var sur på mig och jag klarar inte av att se henne så här eller att jag mår så himmla dåligt. Jag ska kämpa för henne men hur?

Jag ringde Chaz och Ryan och sa att jag behövde lite hjälp..! Dom sa att dom alltid skulle finnas där för mig.. , Det glädjer mig att jag har just dom två som bästa vänner. Efter typ 10 minuter så kom dom! Bella satt i teverummet och kollade på tv!
-Hej Bella sa Ryan.
-Hej.. sa hon lite ledset
-Vad är det? frågade han?
-Ja du det kan du väll fråga din bästa vän?
-Jaha?? okej? Justin vad har hänt?
-Ja hon blev sur för att jag inte sa att jag har varit tillsammans med Catlin och att hon hittade bilderna..! Dum grej att vara sur över? _Och föresten skulle vi kunna få ha tv rummet? frågade jag snällt.
-Okej visst det kanske inte var en sån stor grej men ändå...! Testa va tjej själv..! Juste jag glömde du är ju redan en. Och sen så gick hon.
-*Det är just detta jag behöver hjälp med..!
-Men ge henne tid att tänka över det..!
-Men hon kommer aldrig aldrig aldrig släppa det jag lovar.
.Haha Justin? Sa Chaz
-Ja?
-Hon kommer komma över det jag lovar..!
-Jaja om ni säger det så..!

När vi hade snackat ett tag så kom Bella ner..
-Jag glömde säga hej föresten.
-Haha hej.
-Vad gör du är frågade jag lite surt..?
-Om du har glömt det så ska jag vara här i en vecka tack vare dig och jävla Catlin...!
-Får man inte ens ta mat?? Okej då går jag väll upp igen så jag slipper känna din jävla lukt..!

Bellas perspektiv:

Jag vet jag överdriver värkligen..! Men det är lite meningen..! Jag ska se om han kan fånga mig under veckan..! Om han inte kan det så vet jag att han inte vill ha mig längre..! Det sårade mig lite att säga såna saker..! Jag älskar honom vrkligen..! Men jag ska testa honom.

1 Vecka senare..!

Han har inte ens försöt att snacka med mig..! Han har varit med Selina och Ryan Jasmine och Chaz och Catlin..! Jag har bara suttit här på mitt ´Rum´och gråtit. Eftersom han inte ens har försökt. Jag började packa miina grejer eftersom jag skulle hem..! Jag saknade verkligen Jasmine och Sofia. Jag behöver dom verkligen nu..! Jag har faktiskt prata lite med dom och vi börjar bli vänner igen..! När jag hade packat allt så gick jag ner. Jag hade precis gråtit men jag bryde mig inte. Jag gick ner till köket och där var Pattie. Hon pratade alltid med mig. När hon kramade mig så kunnde jag inte hålla inne tårarna längre..! När hon hade slutat krama mig så tog jag ett glas mjölk. Jag hade inte ätit på hela veckan. När jag hade hält(?) i mjölken  glaset och ställt in den i kylen så kom Justin Ryan Chaz Jasmine och Selina in..! Fan jag började gråta mer och lämnade glaset med mjölk och sprang upp på mitt rum..! Jag hörde hur Pattie skällde på Justin fram för alla hans kompisar. Jag hörde hur dom gick upp för trappan och stannade framför min dörr..! Kan vi få komma in?
-Nej sa jag och började gråta änu mera. Jag klarade inte av detta mer. Jag la mig ner på sängen och grät. Sen så kännde jag flera händer på min rygg.
-Gå snyftade jag
-Nej sa alla till och med Justin..!
-Varför?
-För att vi vill snacka med dig. Men jag vill inte snacka med er okej sa jag och gick upp ur sänge och gick fram till Justin  och viskade Jag saknar dig men du har inte kämpat för mig nångång under denna veckan hejdå..!
-Bella snälla vänta.
-Varför?
-Därför?
-Nej hejdå..!
När jag gick ner för trappan så kom någon bakom mig och kramade mig. Jag kännde direkt att det var Justin.
-Justin snälla låt mig vara.
-Nej lämna mig inte hörde jag honom säga och han snyftade till lite.
-Justin jag har testat dig hela veckan..! Du har inte kämpat nånting för mig..!
-Jag vet förlåt men jag behöver dig.
-Nej Justin.. , Jag är vanlig flicka från Canada..! Det funkar inte..!
-Jo för jag älskar dig.
-Men Justin LÅT MIG VARA
-NEJ!!!!! SLUTA SKRIKA ÅT MIG. Jag började slå honom men han krmade bara om mig. Han var alldeles för stark så jag gav upp och slängde mig över hans axlar och sa
-Jag saknar dig

Nww..! Stackars både Bella och Justin..! hur kommer detta att gå? det får ni se imon i nästa Chapter puss/ Johanna<3

Kommentarer
Postat av: Nelly

Jag har börjat blogga igen :)

2011-04-01 @ 16:13:37
URL: http://thebieberstorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0