With you - Chapter 2


När jag kom´hem hörde jag telefonen ringa det stod orkännt nummer fast jag svarade en då.
- Hej det är Bella.
-Hej det är jag Justin Bieber..
Bellas perspektiv:

-
Oj hej på dig.
-Hehe hej.
-Så vad ville du?
-Nej inget eller jo jag vill höra din röst...
-Nww haha
-Hehe så vad gör du?
-Inte så mycket.. Kom nyss hem. Vad gör du?
-Okej nej inte så mycket heller kom också nyss hem.
-Okej men du jag måste nog sluta prata nu ska börja göra iordning mig för natten..
-NU!!!
¨-Ehh...! Aa kl är liksom 21:00 Så ja..
-Oj hehe okej hejdå.
-Hejdå. Godnatt
-Godnatt. Sen la vi på.

Jag skulle kunna prata med han hella natten om det var så. Men ja skolan börjar ju imorgon igen. Så ja jag får väll gå och lägga mig. Jag gick in till badrummet och tvättade av mig sminket och sen borstade jag tänderna. Sen gick jag och la mig. Precis är jag somnade så fick jag ett sms. Hmm..! vem kan det vara ifrån. Jag kollade på mobilen och det var ett nummer jag inte visste men jag kollade endå och det stod

Hej det är justin jo förlåt om jag väckte dig men jag har tråkigt ;) <3 men vi ses väll imon hoppas jag? <3

Ses imon vad snackade han om? jaja jag vet inte men jag skickade tillbaka

hehe okej nej men det är ingen fara men vad menar du med att vi ses imon du åker väll imon eller? plus att jag har skola att göra :(<3 men ja godnatt<333

Oj hoppas han inte tar illa upp...! Jag fick inte något sms tillbaka så jag la min mobil på mitt lilla bord och sen så somnade jag om. Konstigt nog så drömde jag om Justin Bieber.

Jag vaknade utav veckar klockan. Onej inte skolan igen jaja..

Justins perspektiv:

Jag vaknade utav veckarklockan. Dags att gå upp. Jag gick upp och tog en snabb dusch sen så tog jag på mig en vit tröja och sen svarta byxor. Sen så tog jag på mig vita struper och gick ner till mamma. Hon stod där vid spisen och lagade PANNKAKOR Mums..

-Godmorgon mamma.
-Godmorgon gubben.
-Det luktar jätte gott mamma.
-Haha tack här varse god. Ta för dig sa hon och log :). Jag vet inte hur många pannkakor jag åt men jag åt ganska många sen så kollade jag hur mycket klockan var och den var halv 8. Jag gick upp och borstade mina tänder. Och sen så gick jag ut till min bil och pussade mamma på kinden och sa hejdå. När jag kom till skolan var dom normala. Eftersom alla känner mig här. När jag gick till mitt skår kunde jag inte tro mina ögon. VA? går Bella här? Vad gör hon här?

Så vad tycker ni? Kommentera puss// johanna<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att novellen är overklig, förlåt (inte min mening att såra dig) men jag VET och det tror jag också att du vet om du är en belieber, Justin skulle aldrig följa efter några random brudar i parken, ge ut hans nummer och defenitivt inte gå i skolan, han är ju världskändis!? Snälla, skriv så verklighetsbaserat du kan och tänk på stor bokstav vid namn osv.

2011-03-20 @ 15:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0