With you - Chapter 4

Men när jag sköt ett mål så blev det mål men min mössa ramlade av och när min och Bellas blick mötes så såg jag hur hon fick tårar i ögonen och sprang där ifrån..

Bellas prespektiv:

Jag fattar inte att han kunde ljuga för mig. Hur kunde han? Han har ljugit för mig hela jäkla dan. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag bytte om till mina vanliga kläder och sprang sen hem. Eftersom jag sprang tog det bara 10 minuter. När jag kom hem så var jag ensam hemma. Tur för just nu ville jag inte prata med någon. Jag loggade in på min dator och loggade in på twitter. Jag kollade runt lite och bestämde mig för att kolla om Justin hade skrivit något och det hade han det stod..

Bella I'm sorry that I have I lied to you ... But I knew why it felt tea just is not right to say it to you that we were classmates...! But i still love U<3

Nww vad gullig han var. Men jag är fortfarande ledsen för att han ljög för mig. Jag skrev så här

I know that you are sorry but i still love U to<3

Sedan loggade jag ut.  Jag gick ner ut till köket och skulle precis gå och ta ett glas mjölk när det plingade på dörren. Jag öppnade dörren och såg att justin stod där.
-Hej vad vill du? Frågade jag lite kaxigt.
-Hej du försök inte spela kaxig sa han med lite sexig still.
-Ha jag får väll låta kaxig om jag vill.
-Okej då sa han och innan jag visste ordet av det så kysste han mig och vi stängde dörren utan att avbryta kyssen och sen så ställde han mig mot en vägg. Det gick över till hångel och där stod vi mot en vägg i mitt hus och hånglade. Det känndes lite konstigt eftersom vi nyss har träffat eller ja för 4 dar sedan så ja det känndes lite konstigt men jag vill inte avsluta den för det var så himmla parfekt.

Justins perspektiv:

Jag ville inte avsluta detta men det känndes välldigt fel vi träffades för 4 dar sen men ändå jag skulle aldrig avsluta den för det fick tydligen en annan göra eftersom min mobil och hennes mobil började ringa. Vi avslutade kyssen och svarade. Det var Ryan som ringde och frågade om jag vill göra något men då sa jag att jag var med Bella då sa  han att hon kunde hänga med om hon ville och det ville hon. Vi satte oss i bilen och vi körde iväg. Det var en ganska pinsam tystnad eftersom det hade hänt en liten sak innan. Men så avslutade hon tystnaden och sa

-Förlåt
-Det gör inget det var liksom en härliig kännsla båda började skratta. När vi kom ditt så var Jessika där fan

Bellas perspektiv:

När vi kom in till ryan och dom såg jag en till tjej sitta där i soffan dom hade inte märkt att vi hade kommit så Justin viska till mig och sa
-Det där är Jessika hon är skit kär i mig så låtsas vara min tjej okej
-okej
Viskade jag tillbaka för jag ville ju inte att Justin skulle bli överfallen. När vi gick in så hållde vi varandra i handen det känndes väldigt skönt att ha honom vid min sida fast ja vi skulle ju bara låtsas så no big deal liksom. När Jessika såg att Justin hållde mig i handen så kokade hon av ilska hahaa det var sjukt kul att se fast jag kunde jju inte skratta eftersom dom skulle kolla på mig så jag var tyst och inte rörde en min.
-Jah vem har vi här då Justin sa Jessika till Justin och bitch blika mig.
-Min Tjej nåt problem? sa han.
-Haha nej såklart inte sa hon och fejk log.
-Jag vet sa Ryan helt plötsligt. Vi gör en lek.
-Ja det gör vi sa Jessika men vilken?
-Jag vet sa Chaz. Vi gör den leken att man snurrar en flaska och när flaskan kommer på tillexempel Justin så ska han ta en lapp som vi har skrivit och där står det nånting han ska göra och då måste han göra det.
-Ja den kör vi sa Jessika. Jag hämtar en flaska. sa Jessika. När hon kom in med en flaska så började vi skriva lappar. Jag var tvungen att testa Justin lite och så om han gjorde det så jag skrev så här på första lappen
Gör ett sug märke på Jessikas hals

Kyss Jessika på munen och ta på hennes bröst.

 Kyss Bella i 75 sek och fråga sen om honn vill sova hos dig.

När vi hade skrivit klart alla lapparna vek vi dom och la dom i mitten. Vi började snurra och den hamnade på Justin. Han tog upp lappen och sen mimade han ett Förlåt Och gjorde det han KYSSTE HENNE OCH TOG PÅ HENNES BRÖST OMG fan ta Justin Fan
Oj..! undrar hur bella kommer säga sen:S och undrar hur det kommer gå för Justin... :/ Kommentera<3 PUSS johanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0