With you - Chapter 5

När vi hade skrivit klart alla lapparna vek vi dom och la dom i mitten. Vi började snurra och den hamnade på Justin. Han tog upp lappen och sen mimade han ett Förlåt Och gjorde det han KYSSTE HENNE OCH TOG PÅ HENNES BRÖST OMG fan ta Justin Fan
Bellas perspektiv:

När dom var klara så log Jessika bara mot mig och mimade han är min haha. Nu fick jag nog. Jag ställde mig upp gick ut till hallen satte på mig mina skor och min jacka och sprang där ifrån. Jag hörde att Ryan sprang efter. Jaså så kunde inte Justin göra det då eller? Jag stannade och såg Ryan springa fram till mig och sa det är lungt kom nu nu går vi tillbaka.
-Nej jag tänker inte gå ditt tillbaka. sa jag med gråten i halsen.
-Men Bella jo kom nu. Det är ju bara en lek.
-Okej då. Vi gick till baka men när jag kom in till hallen och tog av mig skorna så låg justin över henne och grov hånglade med henne i soffan. Vi gick fram till Chaz som hade gott där ifrån och frågat om han hade tagit en lapp och det hade han inte. Fan ta honom nu kunde jag inte låta bli att gråta jag tog på mig mina skor igen men nu kom både Chaz och Ryan ut till mig och kramade mig jag försökte ta mig loss men det gick inte. Så jag besvarade deras kram och jag stod där i deras famnar (?) och grät.
-Okej vad har hänt? hörde jag Justin säga
-Vad fan tror du hörde jag Ryan säga
-Vadå jag ahr inte gjort något säger han.
-Okej då s'äger Chaz gå och hångla med den jävla Bitchen om du och Bella nu inte har nåt Jävla förhållande så kan du ju bara dra här ifrån med Jessika.
-Aa eller hur. Hörde jag Ryan säga.
-Okej kom nu älskling. Jag trodde han menade mig men när jag kollade bak så såg jag att det var Jessika han menade. Jag tog mig loss från deras grep och slog till Justin på käften så han började blöda. Jag grät och grät och till slut så kunde jag typ inte andas sen blev allt svart.

När jag vaknade upp igen så såg jag att Ryan och Chaz satt brevid mig medans Justin satt där borta och hånglade med jessika.
-Hej bella yes du har vaknat sa dom och kramade om mig båda
-Haha aa. Det har jag.
-Vi trodde du skulle dö
-Haha nej då jag ska aldrig dö sa jag och blinka de ;) Sen såg jag Justin komma in men jag bara ignorerade han fast han typ pratade med han så jag pratade med Chaz och Ryan istälelt och sen så frågade jag.
-Hahah hoppas han fick jävligt ont och kollade mot Justin och bitch blikade han.
-Hehe aa han fick ganska ont.
-Hehe va bar annars hade det inte varit så kul att sitta här inne om man misslyckades sa jag och log :)
-Haha
-Jag älskar er sa jag och kramade Chaz och Ryan.
-Haha vi älskar dig med sa dom i kör. Men sen så skrattade vi bara. Det känns som om dom är mina bröder och jag vet itne vad jag ahde gjort utan dom om inte jag hade träffat dom.

Efter 1 timma fick jag åka hem. Vi drog hem till Chaz och Ryan och själv kalrt skulle Justin och Jessika vara med. Men jag brydde mig inte utan bara snackade med Ryan och Chaz Jag satt i mitten av dom två. Vi hade det jätte kul och jag såg att Justin inte hade så kul. Men han får faktiskt skylla sig själv. Jag trodde han älskade mig men tydligen inte..! När jag såg dom pussas så tog jag en bild och la ut det på Twitter för hämnd.
-Bella vad gjorde du nu frågade Justin.
-Nej inget tog bara detta kortet som jag visade och la ut det på twitter och skrev att ni var jätte gulliga tillsamans och två saker till leta efter ett rum och gift er någonstans typ i Hawaii eller nåt Det skulle vara sjukt mycket bättre en att sitta här och bara kolla på när ni hånglar 24/7.
-ooooooooooooohhhhhhhh good girl sa Chaz och Ryan cch gav mig en high 5. Vi kollade på Justin som såg ganska ledsen ut.

-Nej men oj jag trodde jag gjorde lilla Bieber ledsen :( och fejkade..

Justins perspektiv:

Vafan nej nu kommer alla hata mig. Fan asså jag älskar Jessika och sånt men det var ju meningen attd et skulle vara jag och Bella. Jag tror inte ens jag älskar Jessika hon har betet sig jätte konstigt och typ inte bryt sig om paparatzzin. Hon vill säkert bara bli känd men att Bella gjorde så där mot mig det var jätte lågt. Fast jag hånglade ju med henne innan och sen så kommer Jessika där och bara förstör allt. Fan Bella kommer aldrig förlåta mig.
-Jessika kan vi snacka lite.
-Okej visst älskling. vi gick ut från rummet och in i köket.
-Jo asså jag tror jag vill göra slut..
-Va nej? du ka inte bara göra slut med mig.
-Eh..! jo det kan jag jag vill inte vara med dig mer. Det var meningen attd et skulle vara jag och Bella men sen kom du n i bilden och förstörde allt. Jag har sett det själv du vill bara bli kännd. Skaffa ett vettigt liv. Sen så gick jag tillbaka och satte mig i soffan igen. Det verkade som om dom hade hört mig för att bella kom fram till mig och kysste mig. Sen så bakade hon undan.
-Okej Justin men du och jag finns på nätet så jag kommer bli kännd ändå.
-Hahah aa sa Bella och skrattade.
-Vad är det som är så kul? Frågade Jessika
-Du kommer få arga bliebers över dig nu. kolla ut bara.

Och när jag kollade ut så fanns det jätte många som tyckte att Jessika vara en idiot och att dom tyckte att Bella var rätt för mig. Och ja det är hon verkligen.
Haha ja ni får ett till inlägg innan jag gör i ordnig mig för sängen ;)<3 jaja kommenter// johanna puss<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0