With you - Chapter 6

Och när jag kollade ut så fanns det jätte många som tyckte att Jessika vara en idiot och att dom tyckte att Bella var rätt för mig. Och ja det är hon verkligen.
Justins perspektiv:

Jag blev skit glad när jag såg att alla mina fans var där och typ tyckte så ila om Jessika. Hahah det såg jätte kul ut faktiskt.
När hon gick ut så vet jag inte vad som hände men när jag kollade ut igen så var inte Jessika där utan bara massor av fans som hade skrivit på rutan

We protect you<3  Haha jag såg hur Chaz Ryan och Bella skrattade dom fick mig att skratta också. Men när vi hade skrattat klart kom den där allvaliga tystnaden. Jag var tvungen att säga nånting så jag sa:
-Eh..! jo gays jag är ledsen att jag har varit så taskiga mot er.
-Det är inte oss du ska be om förlåtelse till det är henne. Sa Chaz och Ryan och pekade på Bella som stod vid fönstret och kollade ut. Jag gick till henne och la mina händer runt hennes midja och sa.
-Jag är så ledsen , Du är mitt allt och jag fattade inte hur jag tänkte förlåt.
-Asså Justin det är okej vi var ju inte tillsammans. Vi träffades för 6 Dagar sedan. Du har typ kännt Jessika hella ditt liv. Jag förstår dig Justin.
-Bella du färstår inte.. Sa jag.
Du är mitt allt även och vi inte är tillsamans visst vi träffades för 6 Dagar sedan men det känns som om jag har kännt dig hela livet. Och jag tänker inte förlora dig som vän.. , Hur mycket vi än går igenom så ska vi klara detta okej?
-Justin.. Du..Du..förstår inte. Jag vill vara mer än vänner. Jag vill inte heller förlora dig som vän justin. Men jag ör bara rädd att när du är på turné så kommer du vara borta i flera månader. Du kommer ha hittat en annan som du kan älska. Vi kommer glöma varandra Justin det är alltid så..!

När hon sa så så visste jag attd et var sant..! men jag vill ge det en chans. Jag kan inte släppa den finaste flickan i hella världen. Det kan jag inte.

-Men vill du försöka? Frågade jag lite försiktit...

Bellas perspektiv:

När han sa att jag var hans allt och så vidare så kunde jag inte motstå det. Såklart jag vill vara mer en vän med han han är snäll , Söt , snygg och verkligen min typ. Jag gillar allt med han. När han frågade om vi skulle föröka så visste jag inte vad jag skulle svara. Såklart jag vill men jag vill inte bli sårad.Så jag vände mig bara om och kysste honom. Det gick över till hångel en hel del. Jag kännde att det var några som tog kort men Varken jag eller justin brydde oss. Vi bara stod där vid fönstret o´ch hånglade. Dom såg ju inte mig..! Men tänk om dom tror att jag är nån annan? Vi båda avslutade kyssen och gick iväg till dom andra.
-Wow Justin kolla sa Chaz till Justin. Vi båda gick ditt och kollade på mobilen och där står det.

Det verkar som om Justin Bieber har träffat en annan tjej. Vi ahr sett dom en hel del på nätet och i tidningarna när dom ligger och hånglar på en soffa. Den mystiska tjeje verkar heta Jessika Brown...!

VA?

Jag vet att det blev kort men jag måste skynda mig och fixa mig och sånt ska ju se NEVER SAY NEVER IDAG JIIIIIIIIIIPPPPPPPPPIIIIIIIII :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0