With you - Chapter 8

Men han gjorde det inte med flit så jag förlät honom såklart men jag såg att han hade skulld kännslor men jag brydde mig inte för jag är inte arg och jag älskar honom verkligen<3

Bellas perspektiv:

-Justin jag ser att du har skulld kännslor,Det gör ingenting jag mår bra Justin. Du får mig bara må dåligt när jag ser dig såhär..
-Men det är mitt fel..
-Nej Justin det är det inte. Snälla Justin... Sa jag och suckade.
-Okej..! Jag ska försöka sa han. Jag är glad över att han sa att han skulle försöka men jag vill inte att han ska försöka jag vill att han inte ska ha skulld kännslor
 Efter 1 timme fick vi åka hem. Jag fick gå med krykor och då var jag tvungen att ringa mamma . Jasmine, och Sofia och berätta vad som hade hänt. Mamma reagerade jätte stor först men sen när jag berättade varför så lugnade hon ner sig och sa bara att jag skulle komma hem om 3 timmar och sen ta det lungt. Sen så ringde jag Jasmine och Sofia sammtidigt.
-Hej det är Jasmine
Hej det är Sofia
-Hej tjejer.
-AHHAAA BELLA. VI SAKNAR DIG SJUKT MYCKET. sa domj båda i kör
-Hahah. Jag saknar er med. Men jag tänkte bara säga att jag går med kryckor på grund av jävla papparatzzin
-VA? BELLA HUR MÅR DU IGENTLIGEN VARFÖR BLEV`DU JAGAD AV PAPPARATZZIN? sa dom båda i kör
-Hehe oj har visst glömmt att berätta..! Sorry tjejer
-Bella vad är det? Sa Jasmine. Jag kollade mot Justin med blicken " Ska jag berätta?" Han bara nickade och jag sa.
-Eh jo asså det är så att jag är tillsammans med Justin Bieber

Hej jo jag vet skit skit skit kort men jag ska typ till en kompis snart. Jag vet tidigt men ja vi ska göra en sak så jag måste gå men ni kommer få mer chapters idag :) puss hejdå // johanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0