With you - Chapter 9

-Bella vad är det? Sa Jasmine. Jag kollade mot Justin med blicken " Ska jag berätta?" Han bara nickade och jag sa.
-Eh jo asså det är så att jag är tillsammans med Justin Bieber

Bellas perspektiv:

-OMB BELLA!!!!!!!
-Ja vad är det?
-Varför har du inte sagt något för?
-Jag vet inte.. Vi har ju inte pratat på ett tag och liksom jag glö.. mer han jag inte säga försen Jasmine sa så här.
-Jaså du har glömt oss nu också bara för att du har varit med Justin Bieber och blivit tillsammans med honom okej eftersom du glömde oss så kan vi glömma dig. Have a good life. " KLICK" Just nu kunde jag inte hålla inne mina tårar
-Bella jag..jag är ledsen men...jag tror..Jasmine har rätt hejdå. "KLICK".

Jag fattade inte hur dom kunde? Jag satt bara i Justins famn och grät skit mycket. Tillsist så kom Chaz , Ryan och Christian och frågade varför vi hade stannat och varför jag grät. Jag kunde inte berätta eftersom jag grät så mycket så Justin berättade allt. Alla tre satte sig brevid oss och krama om mig. Det känndes trykt att ha dom här. Men jhust nu så ville jag bara ha Jasmine och Sofia.

Justins perspektiv:

Onej jag har gjort det igen. Nu har Bellas bestavänner blivit sura ohc tänker glöma bort henne bara för mig MIG som dom skulle gå på dejt med. Jaja just nu brydde jag mig inte om det. Utan nu brydde jag mig om Bella. Hon sa ju faktiskt bara sanningen. Dom ska vara glada över det. Dom är dom första hon har berättat det för. När vi hade suttit ett tag så gick vi hem till mig och tog det lungt. Vi skulle kolla på en film så Chaz , Ryan och Christian gick till min film hylla. Dom ville se denna filmen

 
tänk er att det är en film

Jag så att Bella redan blev rädd bara av att titta på fodralet. Men jag brydde mig inte för att då skulle jag få hålla om henne :D. Vi satte oss i soffan och satte på filmen. Den var faktiskt ganska läskig men varje gång Bella rykte till så la jag min arm runt henne och då såg jag att hon lungnade sig lite. När filmen var slut hade alla somnat utom jag och Bella. Så vi la filtar över dom och lätt dom ligga och sova. Medans jag och Bella gick upp på rummet så skrattade vi lite eftersom dom hade somnat. När vi kom in på mitt rum sa Bella.
-Men Justin jag har inga kläder haha...!
-Men du kan få låna en tröja eller så kan du få ligga i underklädder och log lite sexigt. Hahaha jag såg att hon rodnade lite men sen sa.
-Jag tror jag sover i en tröja.
-Okej då sa jag lite ledset och gjorde min puppy face och sa snälla :(?
-Okej då.
-Haha jag skämtade men okej. Hon tog av sig kläderna och la sig på soffan i rummet.
-Hey vad gör du frågade jag henne fördersamt? Hon bara kollade upp på mig och såg att hon hade tårar i ögonen
-Va vad har hänt? När jag gick till henne såg jag några bileder på mig och Catline för jätte länge sen.

         

Oj!! undra vad som kommer hända? Sorry att jag inte har uppdaterat. Men det är svårt att hinna med både skolan , vänner ,  bloggen och göra andra saker hoppas ni förstår<3 puss / johanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0